Poenta ove šokantne kampanje, odnosno "vesele" pesme je da promeni ponašanje vozača.
U videu se inače može videti prevrnuti automobil sa ženom i čovekom koji su zarobljeni unutra, a vatrogasci dolaze da ih izvuku iz kola, pevajući Celebration.
Pesma se nastavlja i dok lekari pokušavaju da ožive čoveka, kao i kada policija saopštava porodici da se dogodila nesreća.
Na kraju reklame, shvatate da je poenta reklame slavlje (Celebration) zbog toga što je broj saobraćajnih nesreća uzrokovanih alkoholom smanjen, ali da se nezgode još uvek dešavaju zbog toga.
Mislite da će reklamna kampanja nazvana The Think! naterati ljude da razmisle o tome?
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Mondo ukrštenica za 22. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba