Većina reklama koje bi trebalo da podignu svest o saobraćajnim nezgodama koje se događaju zbog vožnje u pijanom stanju su šokantne, ali ova je nešto posebno!
Poenta ove šokantne kampanje, odnosno "vesele" pesme je da promeni ponašanje vozača.
U videu se inače može videti prevrnuti automobil sa ženom i čovekom koji su zarobljeni unutra, a vatrogasci dolaze da ih izvuku iz kola, pevajući Celebration.
Pesma se nastavlja i dok lekari pokušavaju da ožive čoveka, kao i kada policija saopštava porodici da se dogodila nesreća.
Na kraju reklame, shvatate da je poenta reklame slavlje (Celebration) zbog toga što je broj saobraćajnih nesreća uzrokovanih alkoholom smanjen, ali da se nezgode još uvek dešavaju zbog toga.
Mislite da će reklamna kampanja nazvana The Think! naterati ljude da razmisle o tome?
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.