Novi sistem ima više senzora i može da skenira prostor šire i dublje, a poboljšana je logička kontrola kako bi se sprečio ili ublažio sudar sa susednim vozilima ili preprekama.

Sonar za pomoć pri parkiranju sada koristi ICS sistem kako bi pomoću automatskog kočenja sprečio ili ublažio sudar. Pored toga, nova podrška za skretanje automatski kontroliše upravljač na tesnim parking mestima, gde je potrebno višestruko pomeranje vozila napred i nazad.
Druga poluautomatska funkcija pomaže prilikom izlaska sa paralelnih parking mesta gde je malo prostora ispred i iza vozila.

Pored toga, dodat je nov način pregleda na ekranu sa panoramskim pogledom, koji vozačima omogućava da lakše vide okolinu pre nego što započnu vožnju.

Pritiskom na dugme vozač prebacuje između prikaza iz ptičje perspektive i "providnog" prikaza, koji vozaču omogućava da vidi okruženje vozila kao da je samo vozilo providno.

U poređenju sa prikazom iz ptičje perspektive, "providni" prikaz omogućava lakše uočavanje prepreka, jer su jasnije prikazane na ekranu. "Tojota" planira da ugradi ovu tehnolgiju u modele čije je predstavljanje zakazano za 2015. godinu.

Ova poboljšanja za pomoć pri parkiranju povećavaju bezbednost na parkinzima, gde se događa otprilike 30 odsto nesreća sa materijalnom štetom, navodi se u saopštenju "Tojote".