Zvuči kao vic, ali anketa sprovedena u Velikoj Britaniji pokazala je da ljudima neviđeno ide na živce kad je osoblje restorana "previše ljubazno". To znači da će konobar koji svaki čas proverava "da li je sve u redu" ili "dosipa vino čim se otpije gutljaj" najverovatnije ostati bez napojnice. Ali, pošto se ljudima ne može ugoditi, na trećem mestu liste najiritantnijih stvari u vezi sa izlaskom u restoran je "nedovoljno uslužno osoblje". Siroti konobari, ne bili im u koži…

Izlazak,očekivano, kvari i dugo čekanje na hranu, kao i loše pripremljena hrana, ali to su već smislene zamerke, moramo priznati.

Prijatno veče, osim osoblja restorana, mogu da upropaste i drugi gosti. Ljudima na živce najviše ide kad osoba koja je za njihovim stolom svaki čas proverava poruke, odgovara na pozive i uopšte, ne ispušta mobilni iz ruku. Sledeće na listi "neprihvatljivog ponašanja" je prekomerno konzumiranje alkohola (kada to rade drugi, naravno), a gnev izaziva i kad "neko očigledno bolestan dođe u restoran, pa sve vreme kašlje", pušenje elektronskih cigareta, kao i "neprimeren izbor garderobe".

Mada, kad bolje razmilsite, onome ko je toliko sitničav i umesto da uživa tera mak na konac, bolje je da sedi kod kuće i ne ide među ljude.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.