Žene najviše kupuju ne dan nakon što je "bila plata", nego u vreme ovulacije. Istraživanje sprovedeno u Teksasu, u kojem je učestvovalo 500 žena starosti između 18 i 40 godina, pokazalo je da je potreba za kupovinom najjača u vreme ovulacije.

Hormoni, dakle, menjaju ne samo pogled na muškarce, već i na šoping: žene tokom ovulacije u razmatranje uzimaju mnogo širi spektar predmeta koje bi mogle da kupe, ne samo garderobe, već i šminke, predmeta za kuću…

"Kao što ribari bacaju široke mreže, žene tokom ovulacije, ako nisu u stabilnoj vezi naravno, po prirodi stvari obraćaju pažnju na veći broj muškaraca nego obično. A ta potreba za 'raznovrsnošću' proširuje se onda i na navike u kupovini, pa žene žude za većim brojem različitih proizvoda nego obično", kaže Kristina Durante, profesor na Univerzitetu Teksasa, a prenosi "Dejli mejl".

Ona je sprovela četiri eksperimenta u kojima su učestvovale žene koje nisu u drugom stanju i ne uzimaju hormonsku kontracepciju. Ispostavilo se da u vreme ovulacije, osim što žele partnera, dame žele i - šoping. Ali, bez brige, rezultati se odnose samo da žene koje nisu u stabilnim vezama ili braku, one koje jesu u vreme ovulacije, a i inače pretpostavljamo, žele samo jednog muškarca - svog - a i šopingu lakše odolevaju.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.