Feminističko pivo trebalo bi uskoro da se nađe u prodavnicama u Brazilu, upakovano u crnu ambalažu sa simbolom za rodnu ravnopravnost.

Aktivistička grupa 65/10 pokrenula je proizvodnju ovog piva, a naziv 65/10 odnosi se na to što 65 odsto žena u Brazilu kaže da su "dame predstavljene kao potčinjene u reklamama", a samo 10 odsto zaposlenih u marketingu su žene.

"Mi smo kreativne i zbog toga nam je mesto u industriji marketinga, koja je sada veoma seksistička i neprijatna sredina", rekla je osnivačica grupe 65/10 Tais Fabris.

"Reklamiranje piva u Brazilu drži se stare formule - muškarci su superiorni u odnosu na žene, kao da bi ispijanje nekog piva moglo ženu da učini atraktivnom", dodaje Fabris.

Ona naglašava da ovo treba ozbiljno shvatiti i da bi kompanije trebalo da snose odgovornost zato što "prikazivanje žena kao objekata navodi muškarce da misle o ženama kao o posedu, što na kraju dovodi do nasilja".

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.