"Linkoln" luksuznu diviziju je osnovao 1917. Henri Liland, bivši direktor "Kadilaka", a model i novu kompaniju je nazvao po predsedniku SAD Abrahamu Linkolnu kome se divio.

U početku, tokom Prvog svetskog rata, kompanija "Linkoln" je proizvodila motore za vojne avione, a od 1920. luksuzne automobile. Međutim, već 1922. godine "Linkoln" je proglasio bankrot i prodat je "Fordu". Sin Henrija Forda, Edsel, postao je predsednik kompanije "Linkoln".

Edsel Ford se više od svog oca interesovao za stil i dizajn. "Moj otac pravi najpopularnije automobile na svetu, a ja hoću da pravim najbolje", rekao je on jednom prilikom.

Pogledajte istorijat ove limuzine:

GalerijaO njemu maštaju i muškarci i žene
Godine 1938. zatražio je da mu tim projektanata napravi kabriolet "u evropskom stilu" za njegov predstojeći odmor u Palm Biču. Njegovi prijatelji su bili impresionirani, a on je ubrzo pokrenuo proizvodnju modela "kontinental".

"Kontinental" je bio vrhunac luksuza pedesetih i šezdesetih godina prošlog veka. Vozili su ih igrač bejzbola Bejb Rut i pevač Elvis Prisli. Tim automobilom su se vozili i predsednici - od Džona Kenedija do Ronalda Regana.

Prodaja "kontinentala" je dostigla vrhunac 1990. godine, ali je taj model "Linkolna" ubrzo pretekla japanska i nemačka konkurencija čiji su automobili bili bolji.

"Linkolnov" poslednji "kontinental" je sišao s proizvodne trake u Mičigenu 2002. godine.

Povratak "kontinentala" je deo višegodišnje obnove marke "Linkoln" koja obuhvata nekoliko novih modela uz želju za veliki proboj na kinesko tržište.