
"Pežo 308" zvanično je u prodaji od prošle sedmice, saopšteno je iz "Verano motorsa", generalnog uvoznika i distributera "Pežoovih" proizvoda za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu.
Naslednik modela "307", koji je za šest godina prizveden u više od tri miliona primeraka, nudi se, kao i prethodnik, sa troja i petoro vrata, pet nivoa unutrašnje opreme, 12 boja i šest motora.
Dizajneri u "Pežou" (Peugeot) su ostali dosledni formi koja je novoj generaciji njihovih automobila donela mnogo uspeha na tržištu. tako je i "308" lep, "agresivan" i čini se malo veći od svoje konkurencije.
Dimenzije su mu: 4.298 x 1815 x 1498 mm, što ga čini dužim od prethodnika za 74 mm i nižim za 12 mm. Prtljažnik ima 430 litara, a kada se obori zadnja klupa ima 1.398 litara.
Najjeftinija verzija, sa troja vrata, benzinskim motorom od 1,4 litra, 95 ks i paketom opreme "konfort", sa svim dažbinama košta 16.670 evra u dinarskoj protivvrednosti.
Dizelaš, sa petoro vrata, motorom od 1,6 litara, 90 ks i takodje "komfort" opremom, košta 18.200 evra.
(MONDO)
Naslednik modela "307", koji je za šest godina prizveden u više od tri miliona primeraka, nudi se, kao i prethodnik, sa troja i petoro vrata, pet nivoa unutrašnje opreme, 12 boja i šest motora.
Dizajneri u "Pežou" (Peugeot) su ostali dosledni formi koja je novoj generaciji njihovih automobila donela mnogo uspeha na tržištu. tako je i "308" lep, "agresivan" i čini se malo veći od svoje konkurencije.
Dimenzije su mu: 4.298 x 1815 x 1498 mm, što ga čini dužim od prethodnika za 74 mm i nižim za 12 mm. Prtljažnik ima 430 litara, a kada se obori zadnja klupa ima 1.398 litara.
Najjeftinija verzija, sa troja vrata, benzinskim motorom od 1,4 litra, 95 ks i paketom opreme "konfort", sa svim dažbinama košta 16.670 evra u dinarskoj protivvrednosti.
Dizelaš, sa petoro vrata, motorom od 1,6 litara, 90 ks i takodje "komfort" opremom, košta 18.200 evra.
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.