Vaši prijatelji ili partner bi bili baš impresionirani ukoliko biste im pružili užitak ispijanja skupocenog vina? Problem je što su skupocena vina, pa, skupa.

Međutim, nova studija vam nudi psihološko rešenje!

Sve što je potrebno da uradite je da kupite najjeftinije vino, stavite ga u elegantniju bocu i kažete kako je u pitanju prefinjeno vino i pogodite šta? Ljudi će momentalno više uživati u ispijanju tog vina!

Deluje malo neverovatno, ali istraživanje koje je sprovedeno naučno je dokazalo da svest o višoj ceni nečega menja hemiju u našem mozgu, izazivajući osećaj većeg užitka u ispijanju nekog alkoholnog pića - samo zato što je skuplje.

Ljudima koji su se podvrgli ovom istraživanju, rečeno je da probaju pet različitih vina sa drugačijim cenama, što je dalje pokazalo da su ispitanici više uživali u onim vinima za koja im je rečeno da su skuplja.

Zapravo, njima su data tri različita vina, koja su imala samo dve varijacije u ceni, a oni su rekli kako su najviše uživali u vinima za koja su mislili da su najskuplja, to jest, u onima koja su bila u "finim" bocama.

  Ova studija takođe pokazuje kako marketing proizvođača vina utiče na procene ljudi.

Francuski akademik Frederik Brošet, prezentovao je 57 volontera dve čaše vina - jedno je bilo crveno, a jedno belo.

Ispitanici su opisali ukus crvenog vina u vidu suvih šljiva, čokolade i crvenih ribizli, dok su belo vino procenili da sadrži grođže, grejpfrut i med.

Ono što oni nisu znali je da su oba vina zapravo bila bela (identična), samo je u jedno sipana boja kako bi izgledalo kao crveno.

Tako da, sledeći put kada počne da vas mami prefinjena flaša vina iz vašeg supermarketa, samo kupite neku jeftinu i zamenite nalepnicu.

Čak ni "profesionalni" ljubitelji vina neće primetiti!

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru@Mondo_zabava.