Gabrijela Epstajn se bavi manekenstvom, ali kaže da više zaradi od objavljivanja selfija na Instagramu, nego kada radi četiri dana kao model.

Ako se pitate kako, odgovor je jasan - na društvenoj mreži suptilno promoviše nakit, kozmetiku, hranu...

Svaka njena slika u proseku ima oko 25.000 lajkova. Računica je jasna.

Inače, ona nije jedina koja se bogati na taj način. Mnoge poznate ličnosti takođe koriste društvene mrežem pre svega Instagram, da uz selfi "proture" neki brend, za koji će od kompanije koja ga proizvodi dobiti nekoliko stotina dolara.

Sume su, naravno, više kada je reč o kampanji koja podrazumeva kontinuiranu promociju nekog proizvoda u određenom vremenskom periodu.

Zanimljivo je da poznate ličnosti, kao i Gabrijela, imaju pravo da postave svoje uslove, kao i da biraju šta će promovisati, da to bude ono što inače vole da koriste.

"Imam diskreciono pravo da svaku objavu mogu da obrišem nakon četiri sedmice, ako želim", kaže Gabrijela.

POGLEDAJTE FOTO GALERIJU:

undefined Gabrijela Epstajn je manekenka koju na Instagramu prati 700.000 ljudi. Svaka njena fotografija ima oko 2.500 lajkova. Ona to koristi da suptilno reklamira određene brendove i dobro zaradi. Pametnica...

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici -MONDOZabava, kao i na Twitteru@Mondo_zabava.