Gabrijela Epstajn se bavi manekenstvom, ali kaže da više zaradi od objavljivanja selfija na Instagramu, nego kada radi četiri dana kao model.
Ako se pitate kako, odgovor je jasan - na društvenoj mreži suptilno promoviše nakit, kozmetiku, hranu...
Svaka njena slika u proseku ima oko 25.000 lajkova. Računica je jasna.
Inače, ona nije jedina koja se bogati na taj način. Mnoge poznate ličnosti takođe koriste društvene mrežem pre svega Instagram, da uz selfi "proture" neki brend, za koji će od kompanije koja ga proizvodi dobiti nekoliko stotina dolara.
Sume su, naravno, više kada je reč o kampanji koja podrazumeva kontinuiranu promociju nekog proizvoda u određenom vremenskom periodu.
Zanimljivo je da poznate ličnosti, kao i Gabrijela, imaju pravo da postave svoje uslove, kao i da biraju šta će promovisati, da to bude ono što inače vole da koriste.
"Imam diskreciono pravo da svaku objavu mogu da obrišem nakon četiri sedmice, ako želim", kaže Gabrijela.
POGLEDAJTE FOTO GALERIJU:
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici -MONDOZabava, kao i na Twitteru@Mondo_zabava.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina