U okviru kampanje Go Naked kozmetičke kuće Lush, koja naglašava to što proizvodi ove kompanije nisu upakovani, na reklamnoj fotografiji su nage dame, uz natpis "Radije idemo gole. Kao i 100 naših proizvoda."

Ova reklama, koja se pojavila u prodavnicama u Australiji, za sada je predmet četiri zvanične žalbe, zbog toga što je "uvredljiva" i "pornografska."

"To je pornografska reklama koja krši pravila zajednice i standarde roditeljstva. Mnogi odrasli, i pre svega deca, ovo moraju da gledaju i ako to ne žele. Reklama je stavljena pred oči dece koja dolaze u šoping centar. Prikazuju gole žene kako dodiruju druge gole žene, a sve to se vidi na javnom mestu," jedna je od žalbi.

Tamošnji naldežni organi utvrdili su da reklama zaista krši pravila koja se tiču seksa, seksualnosti i golotinje.

Međutim, Kortni Fraj, jedna od dama sa reklame, kaže da je kampanja način da se slave "prava" tela.

"Lično, borila sam se sa tim da prihvatim kako izgledam naga. Svuda oko nas su fotke tela obrađenih u 'fotošopu', i zato je teško da prihvatimo kako realno izgledamo. Želim da budem deo promene, a ne deo problema."

Uprkos tome što su reklame uklonjene iz prodavnica, iz kompanije Lush brane svoju kampanju. "Neki naši klijenti su nam rekli da se godinama bore sa tim da prihvate svoje telo, da su bili motivisani da prihvate nesavršeno telo kakvo možda nikada nisu videli. Najveći broj onih koji su kritikovali reklamu su to uradili jer su zabrinuti kako to deluje na decu."

"Apsolutno poštujemo žalbe roditelja, ali sa druge strane, šta je za samopouzdanje dece bolje od toga da vide različite tipove tela u pozitivnom svetlu," pitaju iz kompanije.

Šta vi mislite o ovoj kampanji?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici -MONDOZabava, kao i na Twitteru@Mondo_zabava.