Od soli najpre propadaju nezaštićeni delovi automobila, a zatim mesta na karoseriji na kojima se zadržavaju voda i blato.Najosetljivija mesta na automobilu su rubovi krila, spojevi na haubi i na krilu, donji deo vrata, spojevi na zadnjoj haubi i pragovi.
Za efikasnu zaštitu od korozije automobila koriste se lakovi, a neophodno je i prskanje donjeg dela karoserije i prostora oko motora proizvodima na bazi voska. Takođe, takvi proizvodi treba da se mažu i na plastične delove ispod vrata, unutrašnji deo blatobrana i rubove. Vozači na kraju svakog zimskog perioda treba da pažljivo očiste prostor motora, a čak i u zimskom periodu treba prati automobil svake dve nedelje, kako bi se uklonila so i sprečila eventualna oštećenja.
Obratite pažnju da automobil prilikom pranja bude dobro opran i odozdo, jer se tu zadržava najviše soli. Pored redovnog pranja, izuzetno je važno voskiranje vašeg četvorotočkaša jer je vosak praktično "oklop" automobila u zimskim danima i najbolji način da sprečite oštećenja.
Industrijska so kojom se posipaju putevi, oštećuje nam i obuću, a klikom na vest ispod pročitajte kako da je se otarasite.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici -MONDOZabava, kao i na Twitteru@Mondo_zabava.
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu