Od soli najpre propadaju nezaštićeni delovi automobila, a zatim mesta na karoseriji na kojima se zadržavaju voda i blato.Najosetljivija mesta na automobilu su rubovi krila, spojevi na haubi i na krilu, donji deo vrata, spojevi na zadnjoj haubi i pragovi.

Za efikasnu zaštitu od korozije automobila koriste se lakovi, a neophodno je i prskanje donjeg dela karoserije i prostora oko motora proizvodima na bazi voska. Takođe, takvi proizvodi treba da se mažu i na plastične delove ispod vrata, unutrašnji deo blatobrana i rubove. Vozači na kraju svakog zimskog perioda treba da pažljivo očiste prostor motora, a čak i u zimskom periodu treba prati automobil svake dve nedelje, kako bi se uklonila so i sprečila eventualna oštećenja.

Obratite pažnju da automobil prilikom pranja bude dobro opran i odozdo, jer se tu zadržava najviše soli. Pored redovnog pranja, izuzetno je važno voskiranje vašeg četvorotočkaša jer je vosak praktično "oklop" automobila u zimskim danima i najbolji način da sprečite oštećenja.

Industrijska so kojom se posipaju putevi, oštećuje nam i obuću, a klikom na vest ispod pročitajte kako da je se otarasite.

Kako se skida so sa obuće

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici -MONDOZabava, kao i na Twitteru@Mondo_zabava.