Naime, proizvođači satova insistiraju na tome da u svakoj reklami ili na reklamnim fotografijama sat bude podešen na 10:10h. Razlog za to? Čista estetika jer sat ipak predstavlja kompaniju koja ga proizvodi.

"Kada se mala kazaljka podesi na broj deset, a velika na broj dva, najbolje se vidi logo kompanije koji je obično smešteno na gornju polovinu sata", kaže Edru Blok iz kompanije Tourneau koja proizvodi satove.

Postoje i još neki, manje tehnički razlozi.

"Kada se kazaljke podese na 10:10h, sat dobija izgleda 'smajlija', odsnosno osmeha, pa se uvek opredeljujemo za tu opciju", kaže Susan Hurni koja se inače bavi marketingom.

Iako sat u reklama nije baš uvek podešen na ovo vreme - neke kompanije vole da eksperimentišu - 100 najvećih proizvođača satova u svetu na reklamnim fotografijama podešavaju satove na 10:10h.

Ovako podešene kazaljke se ne preklapaju, pa potencijalni kupac može lepo da vidi sat, a takođe je važna i simetrija kazaljki, što prijatno deluje na oko.

Čudno, ali svi digitalni satovi tih proizvođača su podešeni na 10:58.50.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.