Opel je u decembru pozvao internet zajednicu i pripadnike društvenih mreža da kreiraju svoj sopstveni, jedinstveni "opel adam" na www.adamyourself.com/rs-sr/home/ . Cilj je bio da se najbolji dizajn materijalizuje u realnom svetu.

Odziv je bio ogroman: više od 3,3 miliona korisnika širom Evrope je posetilo internet stranicu, a kreirano je više od 100.000 individualnih stajlinga. Sada su pobednici iz dvanaest zemalja imenovani, a svako od njihovih unikatnih dizajnerskih rešenja će početi da silazi sa proizvodnih traka već od ove jeseni.

"Ova kampanja je najbolji primer koliko entuzijazma može da kreira kombinacija automobila i lajfstajla, i kako pojedinci mogu da učine da njihov automobil iz snova postane realnost", rekla je brend menadžer "Opela" Elza Tušard.

Pobednike su birali predstavnici "Opel" kompanije, ali i deset evropskih blogera. U Srbiji je pobedila Milica M.  i njena varijanta dizajna će biti ekskluzivno proizvedena za srpsko tržište, a kao najbolja među konkurencijom, Milica M. će biti zvačnično reklamno lice kampanje za pobednički "adam" koji je dizajnirala.

Čestitamo Milici, a vas pitamo - da li vam se dopada njeno rešenje za nov "opel adam"?

Pišite nam u komentarima...

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici -MONDOZabava, kao i na Twitteru@Mondo_zabava.