
NESCAFÉ Dolce Gusto, robna marka koja je na srpskom tržištu poznata po prvom zatvorenom sistemu aparata za kafu i jedinim koji omogućava pripremu različitih vrsta napitaka u istom aparatu, najavio je pokretanje nove globalne kampanje "Kreativnost oživljava klasike".
Kampanja koja je nastala u saradnji sa muzičarem Will.i.am - om, dobitnikom Gremi nagrade, slavi kreativnost koja je ključ za stvaralaštvo.
Glavni akter nove reklame, Will.i.am, svoju kreativnost usmerava u oživljavanje klasika, pesme (Sittin' On) The Dock of the Bay Otisa Reddinga.
S druge strane, NESCAFÉ Dolce Gusto svoju kreativnost usmerava ka pružanju jedinstvenog doživljaja prilikom konzumiranja kafe i poslastica od kafe kako bi ljubiteljima ovog omiljenog napitka ovaj ritual pretvorio u potpuno novo iskustvo.
Potrošači danas više nego ikada, osim kvaliteta žele i sofisticirano iskustvo prilikom ispijanja kafe.
Robna marka NESCAFÉ Dolce Gusto poznata je po pomeranju granica - od najnovijih tehnoloških rešenja i originalno dizajniranih aparata za kafu do široke palete vrhunskih ukusa kafe koje zadovoljavaju i najzahtevnija čula.
Zvezda nastavila sa porazima u Evroligi: Mirotić ponovo koban za crveno-bele
Crvena zvezda ispada iz Top 6 Evrolige: Partizan može da sustigne crveno-bele, pogledajte tabelu
Janis Sferopulos digao glas na konferenciji: Svi nas vide na F4, a mi u istoriji nemamo pobedu u plej-ofu
"Molim studente iz Pionirskog parka da poslušaju predsednikov savet": Miloš Vučević o sutrašnjem protestu
Odgovor studenata iz Pionirskog parka na molbu da se povuku: Odlučili smo da ostanemo ovde