Novajlija se oslobodio do 175 kilograma mase u odnosu na odlazeće modele, što očigledno donosi prednost na planu voznih osobina i performansi.

Ovaj model je 29 milimetara niži u odnosu na prethodnika, trag točkova je proširen za 11 milimetara, prepusti su značajno redukovani, a međuosovinsko rastojanje je povećano za 92 milimetra, što obezbeđuje dodatnu pravolinijsku stabilnost pri visokim brzinama.

Dodatno "izbrušena" FlexRide šasija prilagođava rad amortizera, sistema upravljanja i pogona automatski ili putem selektivnih režima: standard, sport, i tour.

Pogledajte foto galeriju:

undefined Opel insignia

"Možete osetiti da je nova 'insignia' razvijena od praznog lista papira čim sednete u automobil. Spoj vozača i automobila je neverovatan, što obezbeđuje da vozač mnogo bolje oseća vozilo. 'Insignia' je postala agilnija, čak i sa istim motorima", rekao je šef projekta, inženjera Andreas Cipser.

On izdvaja sledeće karakteristike novog modela:

- pozicija vozača je tri centimetra niža u odnosu na odlazeći model i to donosi osećaj spojenosti sa automobilom

- centralna konzola obezbeđuje dodatnu podršku, a instrumentacija i kontrolni uređaji su lako dostupni

- sve ovo rezultira pozicijom sličnom onoj kod trkača u klasi turističkih automobila, što je idealno za dinamičnu vožnju

- ESP sistem protiv proklizavanja interveniše kasnije, na taj način omogućavajući vozaču više slobode pri zanošenju

- u kombinaciji sa automatskom transmisijom, sport režim podrazumeva kasniju promenu stepena prenosa, tako da je nova "insignia" u potpunosti podešena za dinamičnu vožnju

Pogledajte video:

Vozač može da bira između tri postavke, u odnosu na karakteristike puta i svoje sopstveno nahođenje:

Standard: Automatska kontrola bira optimalno podešavanje u odnosu na prikupljene informacije koje šalju senzori vozila.

Tour: Konfiguracija šasije koja u prvi plan stavlja komfor, dok podešavanje pogona za imperativ ima smanjenu potrošnju goriva – ovo je pravi režim za opušteno krstarenje na dugim distancama.

Sport: Poniranje pri kočenju je redukovano, šasija se značajno manje naginje pri brzom prolasku kroz krivine a upravljanje obezbeđuje direktniju povratnu informaciju sa vozne podloge.

FlexRide šasija elektrohidrauličnim putem prilagođava amortizere uslovima na putu i očitava voznu površinu 500 puta u sekundi odnosno 30.000 puta u minuti. Pored toga, vozač može da memoriše lične preference kada je reč o karakteristikama upravljanja, odziva na papučici gasa i amortizerima, i to putem dugmeta - sport.

"Novi centralni softver konrole režima vožnje (Drive Mode Control), predstavlja srce i dušu adaptivne šasije. On analizira informacije koje dobija iz senzora i zadatog podešavanja, tako da prepoznaje individualan vozački stil. Ovaj individualan sistem se dalje optimizuje za ostvarivanje najboljeg mogućeg prijanjanja i pozicije na putu", objasnio je Cipser.

Ukoliko se, na primer, "0pel insignia grand sport" vozi u standard režimu i vozač odluči da "napadne" krivine na vijugavom putu, softver prepoznaje sportski nastrojen stil vožnje na osnovu parametara ubrzanja i kočenja i istovremeno prebacuje podešavanje komponenti šasije i pogona na sportsku postavku.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici -MONDOZabava, kao i na Twitteru@Mondo_zabava.