So je dragocena, kada je otapanje leda u pitanju, ali znajte da ima "zube", i da to najbolje osete naši atumobili, ali i obuća.
Zato je važno da obuću očistimo čim se izujemo, a automobile peremo što češće možemo, barem jednom u sedam dana.
Od soli prvo propadaju nezaštićeni delovi, a onda i sva ona mesta na karoseriji na kojima se zadržavaju voda i blato.
Najosetljivija mesta su:
- rubovi krila
- spojevi na haubi i na krilu
- donji deo vrata
- spojevi na zadnjoj haubi i pragovi
Osim redovnog pranja, šta još možemo da uradimo?
Za efikasnu zaštitu od korozije automobila koriste se specijalni lakovi, a neophodno je i prskanje donjeg dela karoserije i prostora oko motora proizvodima na bazi voska. Pitajte na benzinskoj pumpi da liimaju te proizvode, ili tražite u svom servisu da vam zaštite automobil od soli.
Takođe, takvi proizvodi treba da se mažu i na plastične delove ispod vrata, unutrašnji deo blatobrana i rubove.
A kada zima prođe, i kada zimske gume zamenite letnjim, obavezno svoj automobil odvezite u servis na čišćenje prostora motora.
Pročitajte i ovo:
Kako da stakla na automobilu ne budu zaleđena
Kako da stakla u kolima više nikada ne budu zamagljena
Kako da stavite lance za sneg
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici -MONDOZabava, kao i na Twitteru@Mondo_zabava.
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu