Britanski proizvođač automobila "Jaguar Land Rover" primenio je novi način kupovine vozila koristeći "Virtual Reality".

Šta to konkretno znači?

Kupci više neće morati da čekaju dolazak novih vozila u njihov lokalni salon. Ova svetska vodeća iskustva virtuelne realnosti biće predstavljena krajem meseca, kako bi klijenti mogli da "urone" u svako novo vozilo.

Kompanija će virtuelno iskustvo pokrenuti u više od 1.500 salona na 85 tržišta i 20 jezika.

A u Srbiji?

"Kako je ceo 'Virtual Reality' program još uvek u pokretanju, verujemo da će se do kraja godine naći i u 'Jaguar Land Rover Centru' u Srbiji", rekli su za MONDO.

Ovakav vid tehnologije isproban je prvi put tokom lansiranja F-PACE za tržište Velike Britanije prošle godine, a počevši sa novim "Land Rover Discovery" modelom, jedinstveni ugođaj biće omogućen za svako vozilo koje će biti lansirano tokom 2017. godine.

Čak i pre nego što vozila budu dostupna prodavci će imati priliku da svim zainteresovanima predstave virtuelni obilazak gde mogu da dožive interakciju sa vozilom u prirodnoj veličini.

Koristeći najnoviju digitalnu tehnologiju kupci će poći na put "ispod haube" uz pomoć animacija koje će ispričati tehničke detalje, šta je to što ova vozila čini tako specijalnim, pružajući kupcu mogućnost da istraži unutrašnjost vozila iz različitih uglova, do čak 360 stepeni.

Da li biste se vi oslonili na ovakvu "probu" automobila pre kupovine? Pišite nam u komentarima...

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.