MOGA, modni brend poznat po raznobojnim maramama, napravio je šal za glavu od sirovog mesa, kako bi pokazao da "žene nisu samo meso i kosti", već stvari ljudi, a sve u okviru kampanje "Više od mesa" koju su pokrenuli.

Ovu kampanju inspirisala je pevačica Lady Gaga o kojoj se pisalo u svim svetskim medijima nakon što je na dodelu MTV muzičkih nagrada 2010. godine došla u haljini od sirovog mesa.

Iz kompanije kažu da u svojim kampanjama inače koriste "stvarne ljude", a ne modele. Ali, nekoliko puta su bili šokirani "ponižavajućim i misoginističkim komentarima" na račun žena u njihovim kampanjama.

"Veoma smo razočarani što na društvenim mrežama i blogovima često vidimo negativne komentare, i to ne na račun naših proizvoda, već na račun žena u našim kampanjama, na račun njihogov izgleda, etničke pripadnosti i lica", kažu iz kompanije.

"Ova kampanja treba da podseti ljude da žene nisu samo meso i kosti, već stvarni ljudi koji imaju stvarne emocije, a njihov izgled i odeća nisu poziv za nepoštovanje".

Kreativni direktor ovog brenda kaže da su komentari na njihovu kampanju veoma dobri.

"Potpuno razumem konstruktivne kritike i to da na ljudi ne vole naše proizvode, ali većina negativnih komentara nema veze sa našim proizvodima. Neki ljudi kritikuju naše devojke koje ‘ne bi trebalo da nose crveni karmin da ne privlače pažnju muškaraca’ ili komentarišu kako su te devojke obučene".

Noseći haljinu od mesa, Lady Gaga je 2010. rekla: "Ako ne ustanemo za ono u št averujemo, ako se ne borimo za svoja prava, uskoro ćemo imati prava koliko i meso na našim kostima".

Svojom kampanjom, MOGA želi da promoviše prihvatanje različitosti i inkluziju.