Ljudi su toliko pohrlili da vide ove fotke, da se stranica brenda ubrzo "srušila" nakon objavljivanja modne kampanje!
Dizajneri Majk Ekshaus i Zoi Lata osnovali su svoj brend "Ekshaus Lata" (Eckhaus Latta) i zadali su sebi zadatak: traže modele koji ce pristati na pravi seks (ne simulaciju) pred objektivima foto-aparata! A sve to kako bi reklamirali njihove modele iz nove kolekcije za prolece 2017.
Ne bi trebalo ovo da gledamo... (VIDEO)
"To je moralo da bude autenticno. Mislim da nam ideja o simuliranju seksa nije ni pala na pamet", rekao je Ekshaus.
Fotke je radila Heji Šin, fotograf iz Berlina koja je poznata po tome što "prelazi granice" svojim fotografijama.
ZABRANJENA reklama za "veganski seks"
Ovaj dizajnerski duo kaže da su tražili nacine na koji mogu da povežu seksualnost i modu. Uostalom, nije to neka novina, ne kaže se cuda radi da seks sve prodaje. Te njihove ideje dovele su do kampanje koja na pozitivan nacin prikazuje seks, ljudsko telo i seksualnost.
"Nama je važno da o seksu razmišljamo kao o necemu prirodnom, a ne necemu što je fabrikovano, hiper-seksualnizovano ili tabu", kaže Ekshaus.
Zabranjene: Smeta im velicina žena ili golotinja?
Pored toga što su modeli pristali na pravi seks pred foto-aparatom, dizajneri dodaju da ih nisu mazali uljima, vec je to što se na fotkama vidi zapravo njihov znoj.
Kampanja je radena šest meseci zbog toga što je bilo teško naci modele koji bi pristali na ovako nešto. Kada su uspeli da okupe ekipu koja je rada da to uradi, Šin ih je fotkala u njihovim spavacim sobama.
"To je moralo da bude okruženje gde se osecaju prijatno, oni nisu profesiolnaci. Ali, bili su uzbudeni zbog toga i želei su to da urade. Osim toga što smo sredili neke male stvari, poput prebacivanja kose na drugu stranu, sve ostalo je potpuno realno", kaže fotograf Šin.
Na kraju, kada je sve završeno, Ekshaus i Lata su fotke postavili onlajn (doduše, cenzurisali su intimne delove), stranica im je "pala" zbog poseta.
Ako se pitate kako su ljudi reagovali na ovu kontroverznu kampanju, reakcije su, kažu dizajneri, "super pozitivni".
Šta vi mislite o ovakvoj kampanji?