"Budva tvoj dom na moru" i "Budva ljubav koja traje" - novi su slogani promotivnih aktivnosti Turističke organizacije Budva.
"Uz ove poruke, trenutno je najvažnija 'korona free destinacija' koja će, verujem, biti i sa nacionalnog nivoa najzastupljenija, jer zaista mnogo znači za sve naše potencijalne goste. Čekamo otvaranje granica i zajedno sa našom privredom uradićemo sve što je u našoj moći da sa raspoloživim instrumentima promocije doprinesemo turističkoj sezoni", rekla je za Radio Crne Gore direktorka TO Budva Maja je Liješević.
Na plažama i u ugostiteljskim objektima užurbane pripreme. Sve mora da bude čisto, dezinfikovano.
Petar Ivković iz Crnogorskog turističkog udruženja ističe da turističke agencije, koje dovode goste u Crnu Goru na odmor, imaju posla.
"Interesovanje postoji kako za hotele tako i za privatni smeštaj. Dok traju akcije, cene će biti niže do 30 odsto tako da će apartmani sa 4 i 5 zvezdica, umesto dosadašnjih 90 ili 80 evra, moći da se iznajme za 50 odnosno 60 evra", kaže Ivković za Radio Crne Gore.