NEKI LJUDI NEMAJU NI MRVICU SRAMA: Zaposleni u hotelima otkrili šta ih najviše nervira kod gostiju - i zaprepastiće vas

Dok se od zaposlenih u hotelima ljubaznost očekuje, reklo bi se da to isto ne važi za goste!

Youtube/Screenshot/hosco

Od ljudi koji rade u hotelima očekuje se da uvek budu ljubazni i na raspolaganju gostima, kako bi ih privukli da ponovo dođu. Njihov posao nije lak, a umeju dodatno da ga otežaju i nevaspitani gosti.

Sa čime se susreću i šta ih najviše nervira u ponašanju gostiju, zaposleni u hotelima otkrili su anonimno na Redditu – i neke stvari će vas zaista zaprepastiti!

  • Bila sam spremačica u hotelu. Kad gost u toalet baci iskorišćeni kondom, ostavi ga pod jastukom ili ispod kreveta, na poslužavniku za čaj i kafu... Doslovno, bilo gde. I kad ne povuku vodu u kupatilu - to je grozno!
  • Izluđuju me redovni gosti koji me prekidaju dok obavljam nešto za druge jer smatraju da su oni najvažniji.
  • Kada me roditelji navode kao primer svojoj deci koja se ne ponašaju lepo. Na primer, desilo se da sam čistio prozore, a dete je u blizini plakalo, pa su mu roditelji rekli da ako ne bude dobro i poslušno, završie kao ja, perući prozore. To je potpuno demorališuće i nevaspitano, jednostavno se ne radi. A doživeo sam to toliko puta da sam prestao i da brojim...
  • Najgore mi je kada gosti pokušavaju da nas prevare na podle načine. Na primer, kada izbuše rupe na dnu konzerve pića u minibaru, pa to otkrijemo tek kada dođu sledeći gosti. Jadno.
  • Pre nekoliko godina sam radio u hotelu i ne možete da zamislite koliko ljudi koji naručuju poslugu u sobu otvara vrata bez odeće! OK je ako želiš u sobi da budeš go, tvoja stvar, ali molim te, obuci nešto pre nego što otvoriš vrata. Na kraju krajeva, u hotelskim sobama postoje ogrtači!

  • Radio sam na održavanju hotela. Ako nešto slomiš u svojoj sobi, budi iskren i reci to na recepciji. U 99 odsto slučajeva neće ti to naplatiti, a nama daje vremena da to popravimo što pre, a ne da u panici jurimo kad sledeći gost otkrije kvar!
  • Užasno me nerviraju ljudi koji poriču da su koristili sobnu uslugu kada treba da je plate, uprkos tome što imamo njihov potpis za svaku pojedinačnu uslugu.
  • Iskreno, najviše me nerviraju lokalni gosti koji se hvale da poznaju vlasnika. Ako već dobiju popust zbog toga, ne znam kako još imaju obraza da traže od nas besplatne usluge.
  • Radim na recepciji međunarodnog lanca hotela. Izluđuje me kada gosti prekrše pravilo na koje smo ih upozorili desetak puta, a zatim dođu da urlaju na mene i prete da će razgovarati sa mojim šefom u drugoj državi. Sigurno! Evo, popunite obrazac za žalbu, telefonirajte im, a potom me obavestite da su potvrdili upravo ovo što sam vam i ja rekao!
  • Seks. Bezbroj puta se desi da gosti naruče nešto u sobu, a onda odluče da imaju seks čim spuste slušalicu. Ja stojim pred vratima sa dodatnim setom peškria ili ulazim u sobu kako bih popravio nešto i vidim više nego što sam želeo. Takođe, kante za smeće su u sobi s razlogom! Prestanite da ostavljate kondome, lubrikante i korišćene seks igračke po krevetima i stolovima.

(MONDO)