Krajnje bezobrazno!

TRAŽILA KAFU U BARU NA PLAŽI U HRVATSKOJ, PA DOŽIVELA ŠOK: Odbili da je posluže, a evo šta je razlog!

Autor Nataša Petrović

Žena podelila neprijatno iskustvo sa polaže u Hrvatskoj, kada su u baru na plaži odbili da joj posluže kafu!

Izvor: Wirestock Creators/Shutterstock.com

Ako želite da popijete kafu na splitskoj plaži Kasjuni, moraćete pažljivo da pogledate na sat.

Koncesionar kafića na popularnoj plaži odlučio je da vreme posle 13 sati posveti isključivo turistima koji ne vole "veliku sa toplim".

Splićanka koja je juče u ranim popodnevnim časovima pokušala da dobije "kafu za poneti", ispričala je za Dalmaciju Danas svoje neprijatno iskustvo.

"Konobar je odbio da mi posluži kafu, objasnivši da nema kafe. Kada sam pitala kako nema, a mašina puna zrna kafe mi je bila ispred očiju, odbili su da odgovore", rekla je.

"Insistirala sam da mi menadžer objasni zašto ne mogu da popijem kafu. Dobila sam odgovor da ne kuvaju kafu posle 13 sati, zbog gomile turista koji više vole koktele. Pokušala sam da mu objasnim da je tokom našeg razgovora, koji je trajao više od pet minuta, mogao da skuva kafu", dodaje ona.

Na pitanje da li to znači da su sada strani turisti prioritet, a ne domaći turisti, jasno je odgovorio da.

Osim Splićanke, medijima se obratila i turistkinja koja je svoje iskustvo podelila na društvenim mrežama.

"Moramo reći da je netačna informacija koju su obelodanili ljuti građani, odnosno posetioci plaže Kašjuni, čiji smo koncesionari, a plaža nam je Ugovorom o koncesiji dodeljena na ekonomsko upravljanje.

Kao ugostiteljsko preduzeće sa dugogodišnjim iskustvom, pre svega poštujemo svakog gosta, bez obzira na to da li je domaći ili strani. Na plaži se nalaze dva bara, a ako se zbog velikih gužvi koje su nas sve iznenadile u ovoj turističkoj sezoni kafa ne poslužuje u jednom od objekata, sigurno se poslužuje u drugom objektu u neposrednoj blizini", odgovaraju iz kompanije.

Navode da gospođa plasira netačne i u najmanju ruku zlonamerne informacije u medije iz samo njoj poznatih razloga, i da je zaposleni u baru na plaži ljubazno zamolio da sačeka jer imamo veoma veliku gužvu i nedostatak osoblja.

"Na kraju možemo zaključiti, što je naše zlatno pravilo, da se prema svakom gostu odnosimo s maksimalnim poštovanjem, bez obzira na to da li je domaći ili strani, i uzdržavamo se od zlonamernih komentara i informacija.

Da li biste objavili članak o redu čekanja na blagajni u tržnom centru gde je 15 stranih kupaca ispred domaćeg kupca? Ima li domaći kupac prednost u odnosu na strane u redu?", odgovorili su iz kafića.

(MONDO/Dalmacija danas)