Stil

KOLIKO VAM JE VAŽNO KOME POKLANJATE SVOJE POVERENJE: 135 godina tradicije, kvaliteta i brige o vašoj svakodnevnoj nezi

Izvor Promo

U današnje vreme poverenje se teško stiče, a lako gubi, stoga brendovi koji imaju dugu tradiciju mnogo ulažu u razvoj i inovacije. Vernim kupcima zahvaljuju se kroz podršku zajednici i učestvovanje u važnim kampanjama i akcijama

Izvor: Promo

Šta stoji iza tradicije? Trajanje. Koji su uslovi da bi nešto trajalo? Kvalitet, profesionalnost, napredovanje, stalne inovacije. Šta gradi renome i dobar glas? Posvećenost, opravdano poverenje, angažovanje u borbi za pozitivne promene i ohrabrivanje drugih za zajedničko delovanje. Kompanija koja objedinjuje sve ove kvalitete dobro nam je poznata jer je na našem tržištu prisutna pune dve decenije- reč je o multinacionalnoj kompaniji Avon.
Njena tradicija datira od 1886. godine, kada je od jedne dame narasla do pet miliona savetnica za lepotu širom sveta.

Lideri u inovacijama

Kako bi vam pružili najbolje od lepote, za tih 135 godina poslovanja, iz njihove laboratorije izašlo je na hiljade proizvoda, pažljivo osmišlenih za kompletnu negu lica, tela i kose. Kupci su prepoznali kvalitet i poklonili poverenje kompaniji, što se, između ostalog, ogleda i u činjenici da se svake sekunde u svetu proda sedam bočica mirisa s potpisom Avon. Tim eksperata uz pomoć najmodernijih tehnologija stalno radi i na unapređenju i kreiranju novih prozivoda koji prate i postavljaju trendove u svetu kozmetike. Tome u prilog govore 750 patenata i vrhunskih inovacija, kao i više od 300 nagrada koje je kompanija osvojila u protekle tri godine.

Izvor: Promo

Podrška ženama u važnim pitanjima

Pored osnovne delatnosti koja je okosnica brenda, Avon je kompanija koja se bavi lepotom i na drugačiji način, spajajući ljude i koristeći snagu lepote kako bi transformisao život žena na bolje. Društvenu odgovornost i brigu kompanija je postavila kao neke od svojih glavnih ciljeva- podsticanje žena da otvoreno govore u svojim problemima, podrška u prevenciji najčešćih ženskih oboljenja kao i pomoć u borbi za rodnu ravnopravnost. U to ime, Avon i Avon Fondacija donirali su više od 1,1 milijarde dolara u svetu za kampanje borbe protiv rodno zasnovanog nasilja i raka dojke. Samo u Srbiji, gde posluje dve decenije, kompanija je od 2004. godine do danas prikupila i donirala oko 800.000 dolara u okviru ,,Akcije za borbu protiv raka dojke’’ i ,,Reci NE nasilju nad ženama’’.

Humanost na delu

Kao društveno odgovorna kompanija koja inicira i zalaže se za pozitivne promene i napredak, Avon je poznata i kao prva velika kozmetička kuća kojoj je humanost na važnom mestu- pre skoro 30 godina Avon je prekinuo testiranje svojih proizvoda na životinjama. U Srbiji i Crnog Gori ne postoji nijedan proizvod s potpisom Avom koji je testiran na životinjama.

Ako vas zanima više o kompaniji Avon, njenim proizvodima ili kako da postanete deo ovog velikog internacionalnog tima koji stalno raste, posetite www.avonworldwide.com

Tagovi