OVO JE BURGER KOJI JE ODUŠEVIO SRBE: Pobednik BFF za Mondo otkriva profi tajne savršenog mesa – trik je u pečenju!

Pobednik Drugog Beogradskog burger festivala, Marko Živadinović za je MONDO otkrio utiske sa festa, ali i tajne najukusnijeg burgera u gradu.

MONDO/U.Arsić, mondo/u.a

Nakon deset dana sjajne atmosfere, drugi po redu Beogradski burger festival na Kalemegdanu u organizaciji Monda i Beofesta je završen. Kroz fest je prošlo više od 50.000 ljudi, a utisci se i dalje prepričavaju. Osim brojnih takmičenja u sportskim aktivnostima i ukusne klope, majstori u pravljenju burgera su imali priliku da odmere snage i takmiče se za prestižnu titulu najboljeg burgera u gradu.

Pobednik takmičenja je bio ’’Ž burger’’, a ekipa portala MONDO je porazgovarala sa njegovim osnivačem, Markom Živadinovićem.

’’Ž burger’’ se nalazi u urbanom delu Beograda, u Cetinjskoj ulici, ušuškan među brojnim pabovima, a Marko nas je na svom radnom mestu ugostio poput pravog domaćina. Probali smo pobednički burger sa pistaćima, ali i sa gorgonzolom u kombinaciji sa ljutkastim džemom od šljiva. Savršen ukus nas nije ostavio ravnodušnim.

MONDO/U.Arsić, mondo/u.a 

Da li je očekivao pobedu među tolikom ponudom i šta je "Ž burger" izdvojilo od konkurencije, Marko kaže da je presudio novi burger sa pistaćima i mortadelom koji su posebno napravili za takmičenje, a koji se stručnom žiriju i publici i te kako dopao.

"Pistać se pokazao odlično i ljudima se svidela ta kombinacija ukusa, a i prošle godine smo osvojili glasove publike i bili u top tri po kvalitetu. Kada se sve sabere i oduzme, bila je sjajna atmosfera na drugom Beogradskom burger festivalu’’, rekao je Marko i priznao da je bilo naporno, ali da se na kraju isplatilo.

"Nakon završetka festivala ljudi su odmah došli da probaju naš pobednički burger i red se otegao. Ljudi prepoznaju kvalitet jer koristimo samo sveže namirnice. Ne kupujemo zaleđeni pomfrit, već samo domaći, što ljudi i vole, dok meso nabavljam lično u mesari", rekao je pobednik drugog BFF-a.

Instagram/screenshot/zburgerr 

Na pitanje koji ukus najviše prolazi kod nas, Marko je rekao da su burgeri sa klasičnim ukusima, poput čizburgera i slanine, a koji čine barem 50 odsto mesečnog prometa, najprodavaniji.

Sezona roštiljanja je odavno počela, a ukoliko želite da se pokažete u društvu kako ste majstor savršeno pečenog mesa, poslušajte Markove savete. On je otkrio da se caka krije u debljini mesa, ali i u vremenu grilovanja.

"Sve zavisi od debljine mesa. Što je deblje to mora duže da se priprema, ali neki prosek za parče od 150 grama je oko tri do četiri minuta sa jedne i sa druge strane, kako bi meso bilo sočno", objasnio je Marko.

Zavisno od toga ko šta voli, obično se preteruje sa sastojcima, pa smo ga zato upitali šta nikako ne treba stavljati u burger, a što bi pokvarilo aromu. Markova parola jeste minimalizam, odnosno da ne treba stavljati previše sastojaka.

"Važno je da se svaki ukus podjenako oseti, mi ne koristimo salate, ne preterujemo sa sosevima i trudimo se da sve bude umereno", objasnio je on.

Nekada su pljeskavice bile omiljena hrana u Srbiji, a u poslednje vreme ih burgeri "potiskuju" i postaju sve popularniji. Na pitanje šta misli o tome, Marko je odgovorio kako su društvene mreže uticale na to.

"Na internetu ne može ništa da se sakrije, pa tako ni dobra hrana'', istakao je on i dodao da se naši ljudi danas sve više navikavaju na pojavu novih trendova u ishrani, a na koje su stranci već navikli. 

Koliko je važno zadržati autentičnost u novim idejama, Marko kaže:

"Kako ste započeli neku biznis ideju, takvu treba i da zadržate", objasnio je on. Protiv je širenja u poslovanju, jer se na taj način gubi, pogotovo u ovoj sferi, ona prvenstvena zamisao, kao i sam kvalitet.

Kako je nastala ideja i kako je sve počelo, kao i šta bi savetovao svima onima koji planiraju da pokrenu lokalni biznis, Marko je objasnio da je sve nastalo iz ljubavi i šale, kao i želje da jede "normalan" burger, pošto nije bio zadovoljan ponudom u gradu. Odlučio je da ubrzo sa svojim drugarom napravi biznis plan i uplovi u preduzetničke vode. Iako ga je, u vreme kada je započeo posao, korona omela u tome, on nije gubio nadu i nakon dve godine se isplatilo.

MONDO/U.Arsić, mondo/u.a 

‘’Mnogo vere u sebe i mnogo truda je potrebno ukoliko planirate da započnete sopstevni biznis. Ako svakog dana radite više od 10 sati i stvarno ste posvećeni tome, nemoguće je da vam ne uspe’’, posavetovao je Marko za kraj razgovora.

Nas je Markov specijalitet oduševio, nakon par sati smo i dalje bili dalje siti, a kako biste se uverili u to koliko je zaista ukusan, jedino vam preostajete da posetite ’’Ž burger’’ i okusite najbolji burger u gradu.

(MONDO)

a ekipa portala MONDO je porazgovarala sa njegovim osnivačem, Markom Živadinovićem.