Stil

Ariel predstavlja inovativnu kartonsku ambalažu koja štedi plastiku

Izvor Promo

-NOVI ARIEL PODS® DONOSI IZVANREDNU MOĆ ČIŠĆENJA ČAK I NA NIŽIM TEMPERATURAMA, OMOGUĆAVAJUĆI POTROŠAČIMA DA SMANJE POTROŠNJU ENERGIJE PRI SVAKOM PRANJU-

Izvor: Promo

Po prvi put ikada, Ariel, vodeći brend kompanije P&G, predstavlja svoju novu i revolucionarnu kartonsku ECOCLIC® kutiju koja nadmašuje sve kutije. Nova kartonska ambalaža je FSC sertifikovana1 i dizajnirana je tako da pri otvaranju bude inkluzivna i intuitivna za sve odrasle osobe zahvaljujući revolucionarnoj tehnologiji. Takođe, sertifikovana je za bezbednost dece.

Novo kartonsko pakovanje se u potpunosti može reciklirati. ECOCLIC® kutija je napravljena od 70%+ recikliranih vlakana, a Ariel Pods® se proizvodi bez otpada za deponiju. Ovaj potez je ključni korak u Arielovoj posvećenosti da pomogne u smanjenju proizvodnje čiste plastike u sklopu poslovanja u sektoru nege tkanina za 30% u Evropi do 2025. godine.

- NOVA KARTONSKA ECOCLIC® KUTIJA JE INKLUZIVNIJA ZA SVE ZAHVALJUJUĆI NOVOM DIZAJNU, NAVILENS TEHNOLOGIJI I INOVATIVNIM TAKTILNIM MARKERIMA

Pored smanjenja plastike, Arielova novodizajnirana ambalaža je ergonomičnija za upotrebu i ima pametan i uverljivo glasan „jedan klik“ koji vam daje do znanja da je pakovanje zatvoreno nakon upotrebe i obezbeđuje da mališani ostanu bezbedni.
Arielova ECOCLIC® kutija takođe uključuje novokreirani taktilni marker i NaviLens tehnologiju, kako bi se pomoglo osobama sa oštećenjima vida, spretnosti ili kognitivnih sposobnosti. Taktilni marker je utisnut na spoljašnjoj strani kutije na gornjoj ploči koja je u obliku mašine za pranje veša. Ovo je razvio P&G kako bi pomogao ljudima sa gubitkom vida da identifikuju da kupuju deterdžent.

NaviLens je specijalno razvijen kod za osobe sa oštećenim vidom. Kada se aplikacija NaviLens instalira, korisnici mogu da skeniraju proizvod preko kamere svog uređaja da bi dobili važne informacije o pakovanju i proizvodu, bilo audio ili velikim jasnim tekstom, i locirali gde se proizvod nalazi sa velikom preciznošću koristeći Proširenu stvarnost (AR) sa zvukom. NaviLens kodovi se mogu skenirati na razdaljini većoj 12 puta od gustih QR ili bar kodova.


-NOVI ARIEL PODS® IMA IZVRSNU MOĆ ČIŠĆENJA ČAK I NA NIŽIM TEMPERATURAMA, I OMOGUĆAVA POTROŠAČIMA DA SMANJE UGLJENIČNI OTISAK SVAKOG PRANJA-

Dok teži održivijem pakovanju, Ariel ostaje posvećen svojoj misiji da ponudi izvanrednu snagu čišćenja i svežinu čak i pri pranju u hladnoj vodi. Novi Ariel PODS® su dizajnirani za izvanredno uklanjanje mrlja čak i u hladnoj vodi.
Hladnije pranje je bolje za planetu jer skoro 60% ugljeničnog otiska2 vašeg veša dolazi uglavnom zbog zagrevanja vode. Kada bi svi u Evropi smanjili temperaturu svog pranja sa 40°C na 30°C, mogli bismo smanjiti emisiju za 3,5 miliona tona CO2 godišnje, što je ekvivalentno uklanjanju dva miliona automobila sa puta3. A prelazak na hladnije pranje je bolji za vašu garderobu, duže štiti vaše tkanine, kao i vaš novčanik. Promenom temperature pranja sa 60°C na 30°C mogli biste da potrošite do 60% manje struje po ciklusu, što znači niže račune za struju na kraju meseca. 4

O Procter & Gamble
P&G opslužuje potrošače širom sveta sa jednim od najjačih portfolija pouzdanih, kvalitetnih, vodećih brendova, uključujući Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, i Whisper®. P&G zajednica uključuje operacije u približno 70 zemalja širom sveta. Posetite https://www.pg.com za najnovije vesti i informacije o P&G-u i njegovim brendovima. Za ostale vesti P&G posetite nas na https://www.pg.com/news.