KUPILA SUKNJU OD 1.000 EVRA I NAPRAVILA POMETNJU NA INTERNETU: Niko nema pojma kako se nosi, svi traže UPUTSTVO! (VIDEO)

Niko ne može da veruje zašto se ovaj odevni komad naziva "suknja", a cena je tek priča za sebe.

TikTok/screenshot/ageorama

Nije teško namamiti devojke na bizarne odevne komade. Čini se da je glavna mantra današnje mode "što ružnije i nepraktičnije, to bolje". To dokazuje i najnovija suknja poznatog brenda u koju su se zaljubile devojke širom sveta. Da stvar bude zanimljivija, ona košta skoro 1.000 evra, iako niko nema pojma kako se nosi.

Suknja je napravljena od kožnog materijala, a prvi put je prikazana na Diesel-ovoj reviji na Nedelji mode u Milanu. Deo je kolekcije za jesen/zimu 2022. godine, iako je potpuno nemoguće nositi je ni leti. Modna blogerka Adrijen Reu odlučila je da podeli svoje iskustvo, te je tako svojim pratiocima pokazala kako ona planira da je nosi.

Njen video pregledan je više od pet miliona puta, a influenserka se požalila kako suknja nije praktična, kao i da veoma loše stoji. Bez obzira na to, istakla je da se zaljubila u nju i da je morala da je kupi čim ju je videla. Suknja podseća na pojas, na prednjem delu je krasi veliki logo brenda i savet je da nikada ne probate da sednete u njoj.

"Obožavam da nosim mini suknje i znala sam da moram da je imam. Legendarna je i zvezda je trenutka, shvatam da nije sva moda praktična!", rekla je influenserka. Ona nije jedina koju je ova nelogična suknja osvojila. U njoj se jednom prilikom pojavila i Nikol Kidman, koja je pozirala za naslovnicu časopisa "Perfect".

Pogledajte kako suknja izgleda:

This browser does not support the video element.

Suknja  TikTok/ageorama

(MONDO)