Gorenje, jedan od omiljenih brendova u Srbiji, objedinjuje sve to svojom tradicijom dugom čak 74 godine. Ljudi vole i veruju proizvodima Gorenje Grupe, zato što su praktična rešenja koja svakodnevne poslove čine lakšim, a život manje komplikovanim i donekle zabavnijim. Višedecenijsko iskustvo, stručnost i vizija o jedinstvenim i kvalitetnim uređajima učinili su ovaj brend čak i svetski priznatim.
Kompanija Gorenje od samog osnivanja nastojala je da pruži doživljaj jednostavnosti u svemu što radi. Uz njene uređaje potrošači kućne poslove obavljaju praktičnije - pomoću kvalitetnih i modernih funkcija i naprednu tehnologiju koja to omogućava.
Od 2018. godine Gorenje uređaji deo su Hisense korporacije, jednog od vodećih svetskih proizvođača električnih uređaja i bele tehnike sa 80 hiljada zaposlenih širom sveta. Na taj način su postali jedna od retkih svetskih kompanija koja u svom portfoliju nudi kompletan asortiman kućnih aparata, potrošačke elektronike i mobilnih telefona. Pored toga nude i usluge vezane za ekologiju, izradu alata, inženjering, ugostiteljstvo i trgovinu.
Održivost kao jedan od prioriteta
Pored fokusa na kvalitet i inovacije, Hisense Europe je sa svojim brendovima Hisense i Gorenje postavio ambiciozne ciljeve održivosti fokusirane na pet ključnih oblasti. Ovi planovi uključuju životnu sredinu, održive proizvode, održivi lanac snabdevanja, ljude i društvenu odgovornost, kao i nove poslovne modele. Kućni aparati napravljeni su od ekološki prihvatljivih i razgradivih materijala i podvrgnuti rigoroznom testiranju kako bi se produžio njihov vek trajanja. Pored toga, važan aspekt čini i dostupnost rezervnih delova i lako servisiranje. Poseduju proizvodne pogone širom Evrope - u Sloveniji, Srbiji i Češkoj - kao i razvojne i kompetentne centre u Švedskoj, Holandiji, Češkoj i Sloveniji.
Definisani ciljevi podrazumevaju i smanjenje potrošnje energije kroz optimizaciju obnovljive energije, povećanje upotrebe recikliranih materijala u proizvodima, smanjenje otpada, promovisanje održivog transporta i poboljšanje održivosti lanca snabdevanja. Fokus na samoodrživost je očigledan i u naporima da se reciklira 96 odsto generisanog otpada, da se koriste 100 odsto reciklirana ambalaža do 2024. godine i da se smanji emisija CO2 proizvedena transportom.
Kako bi ispunila navedene zadatke, kompanija već neko vreme veoma aktivno radi na smanjenju svog karbonskog uticaja, uključujući potrošnju energije tokom proizvodnje, materijale koji se koriste u proizvodima i njihov životni vek, kao i procese pakovanja i transporta. Rezultat toga jeste to da je u ovim oblastima, Hisense Europe ostvario značajan napredak u poslednjih pet godina smanjenjem potrošnje vode za 38 odsto i električne energije za 24 odsto.
Gorenje svojim potrošačima pomaže da se fokusiraju na stvari koje su im zaista važne, time što će obaveze u domaćinstvu učiniti manje komplikovanim, a život cele porodice prijatnijim.
Za više informacija o Gorenje brendu, novim proizvodima i načinu poslovanja kompanije posetite Hisense / Gorenje prodajne objekte širom Srbije ili Gorenje Srbija sajt.