Mladi ljudi koji su odrasli u digitalnom dobu, sa tehnologijom i internetom dostupnim većinu svog života, predstavljaju generaciju Zed. Naslednici milenijalaca i sami priznaju da su vrlo specifični i da imaju drugačiji pristup poslu od prethodnih generacija. Neće da prihvate posao koji im ne odgovara i ne libe se da postave svoje uslove, čak i ako se radi o najmanjoj sitnici. Oni su za "NY Post" podelili svoja mišljenja, a neka bi mogla prilično da vas iznenade.
Jedna devojka otkrila je da joj je najvažnije da oseća dobru energiju pre nego što prihvati posao. Rekla je da ne bi ni došla na razgovor, da poslodavci nisu prošli njen "test vibracije" koji joj odaje utisak pozitivne energije. Druga devojka je rekla da ne želi da bilo ko očekuje da će svoju kancelariju održavati urednom. "Ako nemaju čistačice, onda ništa od mene", rekla je.
Jedan mladić objasnio je da ne želi da prihvati nametanje rada u slobodno vreme, naročito kada se ono predstavlja kao nešto što je potpuno normalno. Drugi je rekao da neće da prihvati posao koji zahteva stroga pravila oblačenja. "Leto je za majice bez rukava. Nama je u košuljama nepodnošljivo", priznao je. Još jedna devojka otkrila je da ne bi prihvatila posao koji ne nudi neke "povlastice". Pojasnila je da bi bila srećna sa popustom na članarinu u teretani ili malom pomoći oko privatnog zdravstvenog osiguranja.
Ipak, većina njih je navela iznenađujući razlog: "Neću posao ako nemam svoju kancelariju".
Osnivač i izvršni direktor "Employment Hero", Ben Tompson, rekao je da uslovi ne bi trebalo da se pomešaju sa "pravom". "Postoji želja za fleksibilnošću, postavljanjem više granica između posla i života i menjanjem načina razmišljanja sa 'živim da radim' na 'radim da živim'", rekao je.
"Mladi ljudi mogu da budu selektivniji u pogledu toga gde i kako žele da rade, preispitaju svoje prioritete i rade na način koji najbolje odgovara njihovim životima", rekao je Tompson i dodao da ovi uslovi teraju poslodavce da stvore radna mesta koja su privlačna novoj generaciji radnika.
BONUS VIDEO:
(MONDO)