ODRŽAN ELLE ACTIVE TALKS: Brana Antović, Dragana Ognjenović, Miljana Nešković i druge uspešne žene o značaju feminizma

U ponedeljak je u Narodnom muzeju održana treća po redu Elle Active Talks konferencija, a koje teme su povezale poznate žene, preduzetnice i aktivistkinje, saznajte u nastavku!

Promo

ELLE ACTIVE TALKS, konferenciju posvećenu osnaživanju žena i jačanju njihovog položaja u društvu, i ove godine obeležio je razgovor o aktuelnim izazovima, fenomenima i dešavanjima koja su imala značajan uticaj na ženska prava i glas.

Održan u Narodnom muzeju, događaj je okupio preko 200 žena - od mladih studentkinja, preko uspešnih preduzetnica i aktivistkinja, a među učesnicama su bila imena poput Dragane Ognjenović, Miljane Nešković, Brane Antović, Jelene Riznić, Aleksandre Lalić, Dunje Jovanić, Aleksandre Bezmarević i mnogih drugih, dok je konferenciju otvorila glavna i odgovorna Teodora Bogdanović.

 Prijatelji događaja bili su Avon, Lindex, Comma, Techno novi brend pametnih telefona i Lidl, a neke od žena sa vodećih pozicija u ovim kompanijama takođe su učestvovale u panelima na teme feminizma, ravnopravnosti i ženskog preduzetništva.

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Teme panela

Panel “Položaj žena: od tradicije do savremenog doba” vodila je novinarka i aktivistkinja Brana Antović u dijalogu sa Miljanom Nešković, novinarkom i autorkom podcasta "Snaga uma", Aleksandrom Lalić, modnom dizajnerkom, Jelenom Riznić, sociološkinjom i aktivistkinjom kolektiva "Ženska solidarnost", Jelenom Radunović, marketing menadžerkom kompanije Comma i Unom Milić, aktivistkinjom kolektiva "Feminizam je za svakoga". One su analizirale tradicionalna tumačenja i uloge žena, protekla dešavanja u Srbiji i promene koje se sporo, ali snažno i glasno dešavaju u našem društvu.

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Promo 

Radionicu "Kako prebroditi traumu?" vodila je psihoterapeutkinja Ana Perović podsetivši nas na značaj osvešćivanja i procesuiranja emocija, te ukazavši na važne mehanizme i tehnike u borbi protiv stresa, anksioznosti i traume. Kompanije Lindex i Avon istakle su poražavajuće statistike kada je u pitanju statistika obolelih od raka dojke u našoj zemlji, pozvale na redovne preventivne preglede, i predstavile svoje programe koji imaju značajan doprinos angažovanosti ovoj temi.

Radionicu o self-marketingu vodila je Dunja Jovanić, influenserka i osnivačica brenda “BÉBÉ”, koja je sa publikom podelila inspirativnu priču o svojim počecima, prvim koracima, ali i važnim lekcijama koje je spoznala na putu do uspeha.

Na kraju konferencije, publika je učestvovala u aktivaciji kompanije Tehno koja je ovom prilikom darivala mobilni telefon.

Promo 

  Više fotografija atmosfere pogledajte u galeriji.