TEODORA MILJKOVIĆ, INSPIRACIJA I UZOR MLAĐIMA: Otkrivanje puta ka uspehu kroz rad, edukaciju i autentičnost

Teodora Miljković, preduzetnica, influenserka, komunikolog, sa samo 28 godina stekla je respektabilno radno iskustvo.

Promo

Kako je podelila sa nama u podkastu „Biti žena“, svoju karijeru je započela sa samo šest godina.

  • Od tada, pa do kraja osnovne škole vodila sam emisiju „City kids“, a nakon toga, sa 16 godina sam vodila i uređivala emisiju sa poznatim ličnostima „Stars and fans“. Medijski svet i javnost je duboko ukorenjena u meni – reka je Teodora na početku razgovora.

Navela je da trenutno radi na inicijativi „Povezani“ čiji je cilj da ohrabri mlade ljude da shvate da granice Srbije, zapravo, nisu ono što nas ograničava:

  • I zaista nisu. Danas zahvaljujući internetu, novim tehnologijama i društvenim mrežama, mi svoje delovanje, poruke i poslovanje možemo da podelimo širom sveta. Uticaj na mlade i poruke koje na njih prenosim jako mi je važan. To je glavni pokretač svega što radim. Mnoge devojke sa kojima sam sarađivala u okviru svoje firme su uplivale u posao i PR i digitalnog marketinga tako što su počele da sarađuju sa mnom. Ja nisam imala mentora koji bi me usmerio kada sam ušla u ovaj svet, i žao mi je zbog toga. Zato mi je važno da edukujem devojke i kažem im kako da bolje prođu u ovom svetu.

Ona otkriva da kao žena nema neke preterane izazove, ali ima važnu poruku naročito za mlade ljude.

  • Možda mi je najveći izazov taj personalni, u domenu perfekcionizma. Imam težnju da sve meni bude savršeno. Trudim se da iz dana u dan sebe podsećam da ne mora sve da bude perfektno, a to poručujem i drugima.

Zahvaljujući mami koja je u finansijskom smislu bila stub porodice, Teodoru su od malih nogu učili da bude samostalna.

  • Individualnost mi je veoma bitna, jer u današnjem svetu ne treba da budemo kopija nekog drugog. Sve više se ceni autentičnost. Takođe, verujem da u današnjem svetu ne možemo da se oslonimo na jedan izvor prihoda, jer je to rizična stvar. Ja se zato bavim raznim stvarima – odnosima sa javnošću, influensingom, zastupam poznate ličnosti na društvenim mrežama, bavim se edukacijama, jer jedino tako možemo da imamo finansijsku nezavisnost u potpunosti. Ako se nešto nepredviđeno desi, ostaju nam ostali izvori prihoda.

Otkriva da je najviše ponosna na sebe jer je uspela neke stvari da koriguje.

  • Velika Teodora bi maloj rekla: „Bravo što si ostala svoja!“, a mala Teodora bi rekla velikoj: „Hvala ti što si postala dobra osoba!“. Ovo kažem, jer sam kao mlada bila jako samoživa, jedinica sam, i sve je bilo usmereno na mene. Uvek sam želela da sam u centru pažnje, sve je moralo da se vrti oko mene. Ponosna sam na sebe što to više nije slučaj, što imam više razumevanja za druge ljude i više volim da slušam druge, nego da pričam o sebi. Sada umem da budem deo kolektiva i da ljude oko sebe učinim da se osećaju dobro.

Podkast „Biti žena“ realizuje WMG sa nemačkom fondacijom Konrad Adenauer.

Promo