Najbolji u ovom jedinstvenom nadmetanju, Andrej Ševo iz Temerina, osvojio je ekskluzivno putovanje na globalno Player 0.0 Finale u Madridu, u decembru, gde će se pobednici iz 20 zemalja nadmetati međusobno, i to pod budnim okom legendarnog Holanđanina.
Player 0.0 igrica lansirana je u Srbiji u avgustu ove godine, od kada se više hiljada učesnika iz cele Srbije takmičilo u virtuelnim kvalifikacijama. Kroz onlajn igricu, Heineken® je podsetio na važnu poruku – najbolji vozač nije onaj koji vozi najbrže, već onaj koji vozi odgovorno. Oni koji su poštovali pravila odgovorne vožnje dobijali su dodatne poene.
Posle uzbudljivog prvog kruga takmičenja, 32 igrača sa najboljim rezultatom plasirala su se u veliko finale, gde su se takmičili u dve faze. Prvo je na redu bila kvalifikaciona, a zatim i finalna trka, u kojoj se našlo šestoro najboljih učesnika kvalifikacija.
Direktorka marketinga kompanije Heineken, Tamara Pajević, osvrnula se na značaj takmičenja i istakla važnost promocije odgovorne konzumacije:
„Heineken® je brend koji je oduvek težio da udruži ljude i pruži im nesvakidašnja, osvežavajuća iskustva. Tako je i ova aktivacija na inovativan način spojila strast naše nacije prema sportu i poruku Heineken® brenda o odgovornoj konzumaciji. Verujem da smo uspeli, na malo drugačiji način, da stavimo do znanja da svaka vožnja, bila stvarna ili virtuelna, zahteva odgovornost. Veoma smo ponosni na uspeh Heineken Player 0.0 takmičenja jer smo pokazali da je najbolji vozač onaj koji ne pije, osim ako pije Heineken 0.0 ", rekla je Tamara Pajević.
Heineken® poručuje da će nastaviti da promoviše odgovornu konzumaciju i sigurnu vožnju, a Player 0.0 je samo jedan od načina kojim ujedno stvara nezaboravna iskustva dok tu poruku širi među mlađim vozačima. Uživajte odgovorno!