Putovanje komercijalnim avionskim letovima uglavnom i nije baš sjajno iskustvo - malo prostora za noge, višesatno sedenje, a sve to po prilično visokoj ceni.
"Erbas" misli da te probleme može da reši modularnim konceptom kabina, koji podrazumeva da se cilindrično telo aviona podeli na nekoliko odvojenih delova, a svaki bi mogao drugačije da se uredi - i to za manje od sat vremena.
Ovaj koncept mogao bi da se primeni kako na kargo, tako i na putničke avione, a Džejson Čua iz te kompanije kaže da bi to omogućilo putnicima da se, kao na kruzerima, slobodno kreću u avionu, umesto da budu "prikucani" za sedišta.
"Želimo da letenje bude bolje iskustvo. Ovo može da bude vaša kancelarija, restoran… Želimo da se ljudi u avionu osećaju kao kod kuće, umesto da pokušavaju da se uklope u nešto što nije dizajnirano za njih", kaže on.
Prema ovom modularnom konceptu, u jednom delu tela aviona bi mogla da se nalazi, recimo, soba sa krevetima, u drugom delu restoran…
Ideja zvuči sjajno, ali tim još uvek mora da reši brojne izazove sa kojima se suočavaju u dizajniranju. Osim toga, da bi ovaj koncept zaživeo, prvo treba da dobiju sertifikate koji su zapravo "odobrenje" za proizvodnju ovakvih vrsta aviona, a to bi moglo da potraje i do pet godina.
To nas, svakako, ne sprečava da pogledamo kako bi u tom slučaju izgledao avion:
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte