Na društvenim mrežama povela se polemika oko toga zašto putnicima, koji su karte kupili pre marta, Er Srbija dodatno naplaćuje prtljag. Evo odgovora avio-kompanije.
Pojedini putnici kompanije "Er Srbija" (Air Serbia) bili su neprijatno iznenadeni što su morali dodatno da placaju prtljag, iako su karte kupili pre 1. marta, smatrajuci da od tada važe nove tarife ovog prevoznika.
Zabuna je nastala oko toga kad je, zapravo, stupio novi tarifni sistem ove kompanije.
U odgovoru na pritužbe pojedinih putnika, "Er Srbija" je na svom Twitter nalogu napisala ovo:
"Koncept tarifa promenjen je 24. januara. Od tada gosti mogu da biraju da li žele da putuju samo sa rucnim, ili i sa predatim prtljagom. Molimo da uvek proverite koju kartu ste kupili. Svi gosti koji su karte kupili pre 24. januara bez izuzetka imaju pravo na predati prtljag".
Sve o novim tarifama "Er Srbija"
Ova kompanija je nedavno uvela i nova pravila u vezi sa hranom u avionu. Tacnije, ukinuta je hrana na kratkim i srednjim letovima.