Putnici koji su leteli avionima kompanije Jat Airways ocenili su kvalitet usluga i rad osoblja na aerodromu i u avionu sa tri od mogućih pet zvezdica, saopštila je u četvrtak ta kompanija.

Na Skytraxovom web sajtu, gde putnici ocenjuju aviokompanije kojima su leteli, Jat Airwaysu su dodeljene tri zvezdice.

Tako je naš nacionalni avioprevoznik svrstan u istu kategoriju sa kompanijama KLM, Aeroflot, SAS, Air Canada, Adria, Iberia, kao i još nekim prestižnim kompanijama u Evropi i Americi, navedeno je u saopštenju.

Jat Airways je dobio ocenu tri za usluge čekiranja u biznis klasi, za rad službe na dolascima, bezbednost na letu, hranu, odnos posade prema putnicima, za ponudu jastuka, ćebadi i štampe u avionu, prisutnost osoblja za vreme leta, za pomoć putnicima sa decom i za poznavanje stranih jezika posada u kabinama.

Ocenom dva ocenjene su usluge čekiranja putnika u ekonomskoj klasi i ažurnost posada na letovima, pa će Jat Airways usmeriti svoje napore na jačanje Customer Service službe, kako bi srpsku nacionalnu kompaniju putnici uskoro smestili u društvo najboljih u Evropi.

Jat Airways intenzivno radi na poboljšanju kvaliteta usluga i rada osoblja, kako bi dostigao kompanije British Airways, Air France i Lufthansa koje su osvojili četiri zvezdice.

Pet zvezdica je osvojilo samo šest aviokompanija i to iz Azije.

(Tanjug)