Osnivači pet najznačajnih turističkih Internet portala u Srbiji formirali su turistički Internet pul, a planirana saradnja trebalo bi da omogući znatno organizovaniju i kvalitetniju ponudu domaćeg turizma preko portala Serbiatouristguide.com, VisitSerbia.org, Selo.co.yu, Sportskepripreme.com i Kongresniturizam.com, prenosi magazin Poslovna Žena.
Uviđajući sve veći značaj Interneta i efekte internet promocije Srbije u svetu, ovi portali već godinama rade na promociji različitih segmenata turističke ponude Srbije.
Serbiatouristguide.com je sveobuhvatan turistički vodič kroz Srbiju, medijski partner i PR sajt turističke privrede Srbije.
VisitSerbia.org je jedini online rezervacioni sistem za hotele u Srbiji koji omogućava momentalno potvrđivanje smeštaja ali i pregled informacija o destinacijama i dešavanjima.
Selo.co.yu je baza podataka sa više od 300 seoskih kuća, vikendica, vajata i ostalih objekata u selima Srbije.
Sportskepripreme.com je sajt namenjen sportskim klubovima i objedinjuje hotele, prevoznike, kampove i sportsku opremu.
Kongresniturizam.com je posvećen organizovanju kongresa, seminara i svih vrsta specijalnih događaja sa ponudom hotela, kongresnih centara, agencija.
Sve više pružalaca turističkih usluga u Srbiji uviđa direktnu korist od Interneta kao kanala promocije, a neki od njih svoju celokupnu prodaju ostvaruju zahvaljujući prisustvu na internetu. Kvalitetnijom ponudom na Internetu cilj je da se dostigne stalna i ujednačena popunjenost turističkih kapaciteta.
Na internetu se danas bije bitka za turiste. Promocijom na Internetu ovi sajtovi doprinose poboljšanju imidža zemlje i utiču na povećanje broja turista i prihoda od turizma koji može da postane jedan od osnovnih izvora deviznih prihoda zemlje.
Na internetu trenutno ima preko 1.4 milijarde korisnika u svetu, od čega 380 miliona Internet korisnika u Evropi i oko dva miliona korisnika u Srbiji. Svi oni su potencijalni gosti u turističkim objektima Srbije. ..
(MONDO)