Priznanje "Ambasadori dobre usluge" za najuspešnije hotelsko domaćinstvo u 2007. godini dodeljeno hotelu "Niški cvet".
Priznanje "Ambasadori dobre usluge" za najuspešnije hotelsko domaćinstvo u 2007. godini dodeljeno hotelu "Niški cvet".
Priznanje hotelu dodelili su u četvrtak, u Privrednoj komori Srbije (PKS), Grupacija menadžera hotelskih domaćinstava i časopis za savremeno hotelijerstvo i turizam "Turistički svet".
Vlasnik "Niškog cveta" Tomislav Sekulović rekao je da hotel svakog meseca ima oko 45 odsto gostiju iz inostranstva. Hotel se nalzi u centru Niša, ima 24 ekskluzivno opremljene sobe, od kojih je 21 dvokrevetne, kao i tri apartmana.
Predsednica žirija i menadžer hotelskog domaćinstva hotela "Palas" Vera Borovčanin, istakla je da je glavni kriterijum za dodelu priznanja bilo gostoprimstvo i podsetila da su kandidaturu podnosile regionalne komore.
Ona je objasnila da se priznanje dodeljuje isključivo hotelima koji rade tokom cele godine i najavila da će od 2009. verovatno biti razdvojena priznanja za manje i veće hotele.
Priznanje "Ambasadori dobre usluge" dodeljeno je u okviru 5. foruma menadžera hotelskih domaćinstava Srbije, a prošlogodišnji dobitnik bio je beogradski "Ekscelzior".
(Tanjug)
Priznanje hotelu dodelili su u četvrtak, u Privrednoj komori Srbije (PKS), Grupacija menadžera hotelskih domaćinstava i časopis za savremeno hotelijerstvo i turizam "Turistički svet".
Vlasnik "Niškog cveta" Tomislav Sekulović rekao je da hotel svakog meseca ima oko 45 odsto gostiju iz inostranstva. Hotel se nalzi u centru Niša, ima 24 ekskluzivno opremljene sobe, od kojih je 21 dvokrevetne, kao i tri apartmana.
Predsednica žirija i menadžer hotelskog domaćinstva hotela "Palas" Vera Borovčanin, istakla je da je glavni kriterijum za dodelu priznanja bilo gostoprimstvo i podsetila da su kandidaturu podnosile regionalne komore.
Ona je objasnila da se priznanje dodeljuje isključivo hotelima koji rade tokom cele godine i najavila da će od 2009. verovatno biti razdvojena priznanja za manje i veće hotele.
Priznanje "Ambasadori dobre usluge" dodeljeno je u okviru 5. foruma menadžera hotelskih domaćinstava Srbije, a prošlogodišnji dobitnik bio je beogradski "Ekscelzior".
(Tanjug)