
Verovali ili ne - turisti iz dalekih zemalja su zainteresovani da dođu u Sloveniju i Hrvatsku samo ukoliko tura podrazumeva i posetu Srbiji!
Da je Srbija nezaobilazno odredište za 'velike' poslove shvatili su slovenački privrednici koji su počeli da sarađuju, a ne samo da koriste Srbiju. Tako su, recimo, vlasnici slovenačke agencje "In turs" umesto da odvode srpske turiste u Sloveniju, u Srbiju u protekle tri godine doveli više stranih turista nego svi domaći turoperatori zajedno.
Ova slovenačka agencija je sa srpskim partnerom "Vekol turs" pre tri godine počela godišnji serijal turista iz dalekih zemalja (od 300 do 500 grupa) švajcarskog turoperatora "Kuoni", koji važi za 'mercedes' među agencijama.
Tokom nedavne posete Tokiju vlasnik slovenačke agencije dogovorio je da 11.oktobra na beogradsko pristanište pristane prva grupa iz buduće serije japanskih turista.
"Sloveniju je teško prodavati kao zasebno odredište, dok su ture kroz nekoliko zemalja uvek zanimljive. Turistima koji nisu iz Evrope veoma je zanimljivo da posete tri-četiri zemlje u kojima žive ljudi tri veroispovesti, jer tokom jednog putovanja osete različite mirise i ukuse. Oduvek sam verovao da je naša budućnost u povezivanju i da tako treba da nastupamo pred drugima", kaže za "Večernje novosti" - Miro Hribar vlasnik "In tursa".
Miro u šali voli da kaže da kada prodaje aranžmane za Sloveniju uvek prvo raširi kartu i počne rečima: "Ovo je Slovenija, a ovo Slovačka!"
"Za Srbiju su svi čuli, u ovom ili onom kontekstu, a sportisti su najbolji promoteri svoje zemlje. Zanimljivo je da ista nit povezuje Slovence i Srbe - slovenska melanholija. I jedni i drugi smo isuviše samokritični i mislimo da u našoj zemlji nema ničeg zanimljivog i da je sve bez veze, što uopšte nije tačno. Srbija ima izuzetan potencijal, pogotovo Beograd i Vojvodina, tačnije sve što je udaljeno sat i po od prestonice. Veoma ste zanimljivi evropskom tržištu. Istina, Srbija nikada neće biti masovno odredište, niti će se turisti ponovo vraćati, ali ste idealni za specijalne grupe, biznis putnike, kratki predah, kongrese i slično", kaže Miro.
Inače, on sa srpskim "Vekolom" već šest meseci priprema Srbiju kao kongresnu destinaciju. Siguran je da je "Beograd najbolji brend Srbije" i kaže da imamo dobre restorane, lokacije za gala-večere, brodove za krstarenje, salaše i sela u okolini.
Srbija ima sadržaje sa kojima mogu da se prave primamljivi turistički paketi. "Recimo, šinobusi su prava atrakcija, jer toga više nema. Voz 'Romantika' nije zanimljiv, jer ga ima skoro svaka evropska zemlja, ali 'Plavi voz' ima dobru priču, a imate i splavove."
(MONDO, foto: Beta)
Da je Srbija nezaobilazno odredište za 'velike' poslove shvatili su slovenački privrednici koji su počeli da sarađuju, a ne samo da koriste Srbiju. Tako su, recimo, vlasnici slovenačke agencje "In turs" umesto da odvode srpske turiste u Sloveniju, u Srbiju u protekle tri godine doveli više stranih turista nego svi domaći turoperatori zajedno.
Ova slovenačka agencija je sa srpskim partnerom "Vekol turs" pre tri godine počela godišnji serijal turista iz dalekih zemalja (od 300 do 500 grupa) švajcarskog turoperatora "Kuoni", koji važi za 'mercedes' među agencijama.
Tokom nedavne posete Tokiju vlasnik slovenačke agencije dogovorio je da 11.oktobra na beogradsko pristanište pristane prva grupa iz buduće serije japanskih turista.
"Sloveniju je teško prodavati kao zasebno odredište, dok su ture kroz nekoliko zemalja uvek zanimljive. Turistima koji nisu iz Evrope veoma je zanimljivo da posete tri-četiri zemlje u kojima žive ljudi tri veroispovesti, jer tokom jednog putovanja osete različite mirise i ukuse. Oduvek sam verovao da je naša budućnost u povezivanju i da tako treba da nastupamo pred drugima", kaže za "Večernje novosti" - Miro Hribar vlasnik "In tursa".
Miro u šali voli da kaže da kada prodaje aranžmane za Sloveniju uvek prvo raširi kartu i počne rečima: "Ovo je Slovenija, a ovo Slovačka!"
"Za Srbiju su svi čuli, u ovom ili onom kontekstu, a sportisti su najbolji promoteri svoje zemlje. Zanimljivo je da ista nit povezuje Slovence i Srbe - slovenska melanholija. I jedni i drugi smo isuviše samokritični i mislimo da u našoj zemlji nema ničeg zanimljivog i da je sve bez veze, što uopšte nije tačno. Srbija ima izuzetan potencijal, pogotovo Beograd i Vojvodina, tačnije sve što je udaljeno sat i po od prestonice. Veoma ste zanimljivi evropskom tržištu. Istina, Srbija nikada neće biti masovno odredište, niti će se turisti ponovo vraćati, ali ste idealni za specijalne grupe, biznis putnike, kratki predah, kongrese i slično", kaže Miro.
Inače, on sa srpskim "Vekolom" već šest meseci priprema Srbiju kao kongresnu destinaciju. Siguran je da je "Beograd najbolji brend Srbije" i kaže da imamo dobre restorane, lokacije za gala-večere, brodove za krstarenje, salaše i sela u okolini.
Srbija ima sadržaje sa kojima mogu da se prave primamljivi turistički paketi. "Recimo, šinobusi su prava atrakcija, jer toga više nema. Voz 'Romantika' nije zanimljiv, jer ga ima skoro svaka evropska zemlja, ali 'Plavi voz' ima dobru priču, a imate i splavove."
(MONDO, foto: Beta)
Pridruži se MONDO zajednici.