Posle gotovo dve decenije avioni mađarske vazduhoplovne komapanije "Malev" ponovo će leteti za Beograd piše mađarski list "Nepsabadšag".
Posle gotovo dve decenije avioni mađarske vazduhoplovne komapanije "Malev" ponovo će leteti za Beograd piše mađarski list "Nepsabadšag".
Prvi avion tipa "Q400" poleteće ka srpskoj prestonici 14. decembra u 14 časova, sat kasnije će sleteti na aerodrom "Nikola Tesla", a ponovo uzleteti ka Budimpešti u 15 sati i 40 minuta.
Letovi će se obavljati svakog dana, s tim da će prvi ka Beogradu nositi oznaku MA 460, a povratni MA 461.
Direktna vazdušna veza između Budimpešte i Beograda prekinuta je još 1992. godine zbog ratova na prostoru nekadašnje Jugoslavije.
Obnova letova se, potom, stalno odlagala pre svega zbog nespremnosti mađarske strane da ozbiljno priđe pregovorima, a nedostajao je i novi međudržavni sporazum Mađarske i Srbije o civilnom vazdušnom saobraćaju.
List navodi da je, za obnovu saradnje, bila potrebna i puna liberalizacija vazdušnog saobraćaja u Srbiji, do čega je došlo ove godine usvajanjem zakona po uzoru na propise u Evropskoj uniji.
(Tanjug)
Prvi avion tipa "Q400" poleteće ka srpskoj prestonici 14. decembra u 14 časova, sat kasnije će sleteti na aerodrom "Nikola Tesla", a ponovo uzleteti ka Budimpešti u 15 sati i 40 minuta.
Letovi će se obavljati svakog dana, s tim da će prvi ka Beogradu nositi oznaku MA 460, a povratni MA 461.
Direktna vazdušna veza između Budimpešte i Beograda prekinuta je još 1992. godine zbog ratova na prostoru nekadašnje Jugoslavije.
Obnova letova se, potom, stalno odlagala pre svega zbog nespremnosti mađarske strane da ozbiljno priđe pregovorima, a nedostajao je i novi međudržavni sporazum Mađarske i Srbije o civilnom vazdušnom saobraćaju.
List navodi da je, za obnovu saradnje, bila potrebna i puna liberalizacija vazdušnog saobraćaja u Srbiji, do čega je došlo ove godine usvajanjem zakona po uzoru na propise u Evropskoj uniji.
(Tanjug)