Makedonija je dobila novog redovnog avioprevoznika, domaću kompaniju "ER Lift servis Skajvings". Uz odobrenje države može da leti ka Diseldorfu, Cirihu, Beču, Briselu, Rimu i Istanbulu.
U "ER Liftu" sada kompletiraju flotu sa još jednim "boingom 737", a za letnju sezonu najavljuju još dva aviona, prenosi makedonska televizija A1.
"Ispunjeni su određeni uslovi potrebni da se postane redovan avioprevoznik, a među njima je i obaveza da se leti i sa jednim putnikom", kaže je Stevo Stefanovski, pilot "ER Lift servisa".
U Agenciji za civilno vazduhoplovstvo kažu da je "ER Lift" dobio odobrenje da bude redovan avioprevoznik budući da je ispunio stroge međunarodne standarde i zahteve da leti u kontinuitetu.
Međutim, kompanija treba da dobije dozvole i od stranih vaduhoplovnih vlasti za pomenute destinacije ali, kako ističu, iza "ER Lifta" stoji država koja garantuje da je reč o kvalitetnoj aviokompaniji.
U Agenciji za civilno vazduhoplovstvo kažu da se razmatra zahtev za izdavanje dozvole za redovne avio-linije i makedonskom nacionalnom avioprevozniku MAT-u koji je prošle godine izgubio status redovnog prevoznika jer mu je nekoliko puta prizemljen jedini avion koji je imao u floti.
U MAT-u je pokrenut i stečajni postupak zbog duga od oko tri miliona evra.
(Beta)
"Ispunjeni su određeni uslovi potrebni da se postane redovan avioprevoznik, a među njima je i obaveza da se leti i sa jednim putnikom", kaže je Stevo Stefanovski, pilot "ER Lift servisa".
U Agenciji za civilno vazduhoplovstvo kažu da je "ER Lift" dobio odobrenje da bude redovan avioprevoznik budući da je ispunio stroge međunarodne standarde i zahteve da leti u kontinuitetu.
Međutim, kompanija treba da dobije dozvole i od stranih vaduhoplovnih vlasti za pomenute destinacije ali, kako ističu, iza "ER Lifta" stoji država koja garantuje da je reč o kvalitetnoj aviokompaniji.
U Agenciji za civilno vazduhoplovstvo kažu da se razmatra zahtev za izdavanje dozvole za redovne avio-linije i makedonskom nacionalnom avioprevozniku MAT-u koji je prošle godine izgubio status redovnog prevoznika jer mu je nekoliko puta prizemljen jedini avion koji je imao u floti.
U MAT-u je pokrenut i stečajni postupak zbog duga od oko tri miliona evra.
(Beta)