Više od 76 odsto anketiranih putnika preporučilo bi "Jat ervejz" (Jat Airways) svojim kolegama, prijateljima, rođacima.

Anketiranje je obavljeno polovinom septembra u avionima "Jat ervejza" na 27 letova, a 2.260 putnika je popunilo upitnik.

Kompanija "Jat ervejz" je organizovala ovo istraživanje kako bi ispitala zadovoljstvo svojih putnika, njihove stavove i potrebe, sa ciljem da se na osnovu dobijenih rezultata nastavi dalje unapređenje usluga.

Kada je reč o lojalnosti putnika, četiri od pet putnika dalo je potvrdan odgovor na pitanje da li će prilikom sledećeg putovanja ponovo izabrati "Jat ervejz".

Osoblje nacionalnog avioprevoznika na prodaji karata, čekiranju i u avionima, pozitivno je ocenjeno u svim testiranim elementima - ljubaznost, brzina obavljanja posla, profesionalnost, strpljenje i slično, a najviše ocene dobilo je osoblje u avionu.

Više od 40 odsto putnika "Jat ervejza" putuje iz poslovnih razloga, nešto manji procenat navodi da putuje u posete rodbini, ili prijateljima, pa tek onda zbog turizma.

Kada je u pitanju usluga na letu, najčešće zamerke se odnose na Duty Free asortiman, kao i izbor i kvalitet štampe.

Prema rezultatima istraživanja i dalje najveći broj putnika kupuje aviokarte u agenciji, iako su cene karata povoljnije ukoliko se kupuju preko Interneta, što čini nešto manje od 30 odsto anketiranih.

Najveći broj anketiranih smatra da je red letenja precizan i tačan, a među svim izvorima informisanja najčešće se navodi sajt "Jat ervejza".

Glavni razlozi za izbor "Jat ervejza" su, prema ocenama ispitanika, direktan let, povoljna cena i odgovarajuće vreme polaska i dolaska, navedeno je u saopštenju.

(Tanjug)