Putnici "Jat ervejza" pozitivno su ocenili kompletnu uslugu nacionalnog avioprevoznika - četvorkom, na skali od jedan do pet, u anketi čije je rezultate objavio Ipsos Strategic Marketing.
Anketiranje je obavljeno polovinom septembra u avionima "Jat ervejza" na 27 letova, a 2.260 putnika je popunilo upitnik.
Kompanija "Jat ervejz" je organizovala ovo istraživanje kako bi ispitala zadovoljstvo svojih putnika, njihove stavove i potrebe, sa ciljem da se na osnovu dobijenih rezultata nastavi dalje unapređenje usluga.
Kada je reč o lojalnosti putnika, četiri od pet putnika dalo je potvrdan odgovor na pitanje da li će prilikom sledećeg putovanja ponovo izabrati "Jat ervejz".
Osoblje nacionalnog avioprevoznika na prodaji karata, čekiranju i u avionima, pozitivno je ocenjeno u svim testiranim elementima - ljubaznost, brzina obavljanja posla, profesionalnost, strpljenje i slično, a najviše ocene dobilo je osoblje u avionu.
Više od 40 odsto putnika "Jat ervejza" putuje iz poslovnih razloga, nešto manji procenat navodi da putuje u posete rodbini, ili prijateljima, pa tek onda zbog turizma.
Kada je u pitanju usluga na letu, najčešće zamerke se odnose na Duty Free asortiman, kao i izbor i kvalitet štampe.
Prema rezultatima istraživanja i dalje najveći broj putnika kupuje aviokarte u agenciji, iako su cene karata povoljnije ukoliko se kupuju preko Interneta, što čini nešto manje od 30 odsto anketiranih.
Najveći broj anketiranih smatra da je red letenja precizan i tačan, a među svim izvorima informisanja najčešće se navodi sajt "Jat ervejza".
Glavni razlozi za izbor "Jat ervejza" su, prema ocenama ispitanika, direktan let, povoljna cena i odgovarajuće vreme polaska i dolaska, navedeno je u saopštenju.
(Tanjug)