Turističko društvo Grocke, u saradnji sa Gradskim sekretarijatom za privredu i udruženjima devet gradskih opština, predstavilo je projekat turističke ponude beogradskih izletišta.
U okviru projekta "Beogradska izletišta - kako obogatiti postojeću ponudu uz aktivniju medijsku prezentaciju i zajedničke nastupe na turističkom tržistu", prikupljeni su podaci o turističkoj ponudi izletišta na teritoriji opština Palilula, Grocka, Mladenovac, Sopot, Barajevo, Lazarevac, Obrenovac, Surčin i Voždovac.
U toku tri meseca, na popisivanju svih potencijalnih izletišta i njihovom trenutnom stanju, kao i podacima o opštoj informisanosti građana, radilo je 22 mladih volontera sa ovih opština.
Rezultati ankete su pokazali na koji način građani iz užeg jezgra grada, ali i oni koji žive na periferiji, gledaju na razvoj domaćeg turizma, kao i na to koliko je i šta do sada urađeno od strane lokalnih samouprava.
Direktor Turističkog drustva Grocke Perica Luković je rekao da je anketa pokazala da oko 60 odsto Beograđana ne zna stvarna izletišta sa kojima grad raspolaže.
Prema njegovim rečima, 93 odsto redovnih izletnika oseća se sigurno i zadovoljno prilikom posete izletištima, ali se mora još raditi na uređenju infrastrukture i putne signalizacije do tih mesta.
"Kapaciteti sa kojima raspolažemo nisu maksimalno iskorišćeni, a ljudi uglavnom ne prave razliku između kulturnih, istorijskih i prirodnih dobara", rekao je Luković.
Maksimalna iskorišćenost turističkih resursa i agresivnija medijska prezentacija jesu dve glavne tačke koje moraju biti u prvom planu kod svih nas koji se bavimo turizmom, rekao je direkotr Turističke organizacije Beograda Dejan Veselinov.
Veselinov je kazao da su aktivna propaganda i uključenje lokalnih samouprava u toku sledeće godine jedini način daljeg opstanka i realizacije ovog projekta.
Rezultati ankete nakon obrade biće predati Sekretarijatu za privredu Beograda, Turističkoj organizaciji Beograda i opstinama na čijoj teritoriji se izletišta nalaze.
(Tanjug)
U toku tri meseca, na popisivanju svih potencijalnih izletišta i njihovom trenutnom stanju, kao i podacima o opštoj informisanosti građana, radilo je 22 mladih volontera sa ovih opština.
Rezultati ankete su pokazali na koji način građani iz užeg jezgra grada, ali i oni koji žive na periferiji, gledaju na razvoj domaćeg turizma, kao i na to koliko je i šta do sada urađeno od strane lokalnih samouprava.
Direktor Turističkog drustva Grocke Perica Luković je rekao da je anketa pokazala da oko 60 odsto Beograđana ne zna stvarna izletišta sa kojima grad raspolaže.
Prema njegovim rečima, 93 odsto redovnih izletnika oseća se sigurno i zadovoljno prilikom posete izletištima, ali se mora još raditi na uređenju infrastrukture i putne signalizacije do tih mesta.
"Kapaciteti sa kojima raspolažemo nisu maksimalno iskorišćeni, a ljudi uglavnom ne prave razliku između kulturnih, istorijskih i prirodnih dobara", rekao je Luković.
Maksimalna iskorišćenost turističkih resursa i agresivnija medijska prezentacija jesu dve glavne tačke koje moraju biti u prvom planu kod svih nas koji se bavimo turizmom, rekao je direkotr Turističke organizacije Beograda Dejan Veselinov.
Veselinov je kazao da su aktivna propaganda i uključenje lokalnih samouprava u toku sledeće godine jedini način daljeg opstanka i realizacije ovog projekta.
Rezultati ankete nakon obrade biće predati Sekretarijatu za privredu Beograda, Turističkoj organizaciji Beograda i opstinama na čijoj teritoriji se izletišta nalaze.
(Tanjug)