Istraživanje je takođe pokazalo da je 96 odsto onih koji kupuju preko interneta zadovoljno kupovinom.

Karte se najčešće kupuju na sajtovima aviokompanija, 48 odsto, dok su sajtovi domaćih i strani agencija skoro izjednačeni (28 odsto i 24 odsto).

Kada kupuju preko interneta posetioci najčešće koriste kreditne kartice, 74 odsto, dok 26 odsto njih pravi rezervaciju, a aviokartu plaća preko računa.

Što se tiče novog načinja čekiranja (Web check in), 68 odsto ispitanika nikada ga nije koristilo. Kupcima je kod izbora prodajnog mesta najbitnija cena (85 odsto), 10 odsto je reklo da su im podjednako važni i servis i cena, dok samo 5 odsto smatra da je servis najvažniji.

Treba imati u vidu da među anketiranima ima najviše onih koji lete jednom do dva puta godišnje (45 odsto), zatim onih koji lete ređe nego jednom godišnje (28 odsto) i 27 odsto onih koji lete češće nego dva puta godišnje.

Anketa je pokazala i da posetioci iz većih gradova i posetioci sa većim mesečnim primanjima, češće kupuju aviokarte preko interneta.

Sajt gdestinacija.com anketu je sproveo u saradnji sa sajtom naslovi.net, kao i sajtovima koji su u vlasništvu Adria Medija Srbije.

(MONDO)