"Izlagački prostor će se nalaziti u četiri hale, s tim što ja najvažnija Hala četiri u kojoj će biti predstavljena turistička ponuda Srbije", rekao je na skupu u Privrednoj komori Beograda, organizator manifestacije Nikola Andrić.

U Hali jedan nastupiće turističke agencije, u Hali tri proizvođači opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo, dok je Hala dva rezervisana za Sajam vina.

Ovogodišnji Sajam turizma biće posvećen razvoju vinskog turizma, a Andrić je najavio i da će u saradnji sa Agencijom za regionalni razvoj biti organizovana poseta inostranih kupaca.

Pozvano je i 40 turističkih agencija i novinara iz Evrope, sa ciljem da Srbija bude uvršćena u što više kataloga agencija iz tih zemalja.

Andrić je dodao da će cene ulaznica ostati na prošlogodšnjem nivou, s tim što se na Beogradski sajam uvodi sistem elektronskih ulaznica sa čitačem bar kodova.

(Tanjug)