Na međunarodnom Sajmu turizma, koji će se zajedno sa Sajmom vina održati od 24. do 27. februara na Beogradskom sajmu, učestvovaće 711 domaćih i 139 inostranih izlagača iz 43 zemlje.
"Izlagački prostor će se nalaziti u četiri hale, s tim što ja najvažnija Hala četiri u kojoj će biti predstavljena turistička ponuda Srbije", rekao je na skupu u Privrednoj komori Beograda, organizator manifestacije Nikola Andrić.
U Hali jedan nastupiće turističke agencije, u Hali tri proizvođači opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo, dok je Hala dva rezervisana za Sajam vina.
Ovogodišnji Sajam turizma biće posvećen razvoju vinskog turizma, a Andrić je najavio i da će u saradnji sa Agencijom za regionalni razvoj biti organizovana poseta inostranih kupaca.
Pozvano je i 40 turističkih agencija i novinara iz Evrope, sa ciljem da Srbija bude uvršćena u što više kataloga agencija iz tih zemalja.
Andrić je dodao da će cene ulaznica ostati na prošlogodšnjem nivou, s tim što se na Beogradski sajam uvodi sistem elektronskih ulaznica sa čitačem bar kodova.
(Tanjug)
U Hali jedan nastupiće turističke agencije, u Hali tri proizvođači opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo, dok je Hala dva rezervisana za Sajam vina.
Ovogodišnji Sajam turizma biće posvećen razvoju vinskog turizma, a Andrić je najavio i da će u saradnji sa Agencijom za regionalni razvoj biti organizovana poseta inostranih kupaca.
Pozvano je i 40 turističkih agencija i novinara iz Evrope, sa ciljem da Srbija bude uvršćena u što više kataloga agencija iz tih zemalja.
Andrić je dodao da će cene ulaznica ostati na prošlogodšnjem nivou, s tim što se na Beogradski sajam uvodi sistem elektronskih ulaznica sa čitačem bar kodova.
(Tanjug)