Na ovogodišnjem Sajmu, koji se održava pod sloganom "Tri u jedan", učestvovaće oko 900 izlagača, odnosno 711 domaćih i 139 inostranih i to najpoznatije domaće i inostrane turističke agencije, hotelski lanci, osiguravajuće kuće, najatraktivnije turističke destinacije, banje i ostale međunarodne i lokalne organizacije.

Turistička ponuda Srbije biće predstavljena u Hali četiri, u Hali jedan nastupiće turističke agencije, proizvođači opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo predstaviće se u Hali tri , dok je Hala dva rezervisana za Sajam vina.

Pomoćnica ministra ekonomije i regionalnog razvoja Renata Pindžo istakla je danas na završnoj konferenciji za novinare u Kuli Nebojša, da je promotivna tema ovogodišnjeg sajma afirmacija manifestacija po kojima Srbija poznata, a slogan "Tri u jedan" predstavlja tri manifestacije u jednoj nedelji.

Ona je rekla da se kroz Sajam vina (BeoWine fair) promovišu vinski putevi Srbija, među kojima su najznačajniji Palić, Fruška Gora, Vršac, a tokom prošle godine napravljena je i GPS vinska mapa koju će Turistička organizacija Srbije (TOS) promovisati na predstojećem sajmu.

Direktorka TOS-a Gordana Plamenac navela je da će na ovogodišnjem sajmu biti predstavljen i sajam suvenira u Hali 3a, kao i da će na štandu TOS-a, na dan otvaranja Sajma, biti predstavljeno "Tri festivala u dve nedelje - zvuci leta u Srbiji", kroz posebnu stranicu na internet sajtu TOS-a na engleskom jeziku i kratki promotivni film, kao i promocija karte "Putevi vina" uz degustaciju srpskih vina i različitih zaštićenih vrsta sireva.

Direktor Turističke organizacije Beograda (TOB) Dejan Veselinov naveo je da se ove godine očekuje oko 3.000 do 4.000 posetilaca iz inostranstva, koji će ostvariti preko 10.000 noćenja.

On je najavio da će TOB nastupati pod sloganom "Beograd su ljudi", a za posetioce Sajma biće organizovano i individualno razgledanje grada autobusom i brodom.

Prvi put na ovogodišnjem sajmu svoju turističku i gastronomsku ponudu predstaviće Južnoafrička republika, a nastupiće i Turističke organizacije Indije, ambasade Perua, Nacionalne turističke organizacije Brazila, Španije, Mađarske, Halkidikija, planine Atos, slovenačkih banja.

Zemlja partner ovogodišnjeg sajma je Hrvatska, koja će na izlagačkom prostoru od 230 kvadratnih metara prezentovati najatraktivnije sadrzaje bogate turističke ponude.

Mnogobrojne turističke agencije će ponuditi aranžmane sa značajnim popustima.

Radno vreme Sajma je od 10 do 18h prvog dana, do 19h naredna dva, i do 17h poslednjeg dana održavanja manifestacije. Pojedinačne ulaznice koštaju 300 dinara, a grupne 200.

(Tanjug)