"Lou kost aviokompanije omogućavaju putnicima da do određene destinacije ’odlete’ po povoljnijim cenama avio karte. Ukoliko dovoljno ranije rezervišete i kupite kartu ona može biti veoma povoljna. Tako, na primer, za oko 100 evra možete da odete i da se vratite iz Rima, Londona, Minhena, Malmea, Geteborga, Stokholma, Ajndhovena...“, kaže Igor Vranješević iz agencije “Džambo travel” (Jumbo Travel).
On objašnjava da se najbolja cena dobija ako se karta rezerviše četiri do šest meseci ranije.
"Međutim, nekada se dešava da i samo nekoliko dana pre poletanja cene nekih karata i dalje budu veoma niske jer je interesovanje putnika za taj let bilo slabo“, objašnjava Vranješević i dodaje da što je bliži datum leta to se lou kost kompanije sa cenom karata izjednačavaju sa 'redovnim' avio kompanijama."
Šta još treba da znamo u vezi sa niskotarifnim letovima?
"Putnici su navikli na pun servis 'redovnih' avio kompanija i treba da znaju da kod lou kosta toga nema. Dodatno se plaćaju sledeće usluge: prtljag, piće i hrana u avionu. Ceo proces prodaje karata se obavlja preko interneta, a plaćanje karticom košta dodatnih 15 evra. Većina nudi povoljnije uslove za decu, kao i za putnike koji često lete“, objašnjava Vranješević.
Da li je ovakav vid prevoza bezbedan?
"Naravno, to su sve dobri i novi avioni, ali ako se slučajno desi da neki zbog tehničkog kvara ’ispadne’ iz saobraćaja, lou kost kompanije uglavnom ne mogu odmah da nabave drugi, ili da preusmere putnike na druge letove. Zato su niskotarifni letovi namenjeni pretežno putnicima koji nisu u trci sa vremenom i mogu sebi da dozvole ’luksuz’ da kasne na određeno odredište. Takva pojava nije uobičajena ali se dešava, a posledice procenite sami.“
Niskotarifne kompanije koje posluju u Srbiji su: Fly Niki; Germanwings; Norwegian Air Shuttle;Wizz Air; Spanair.
(MONDO)
On objašnjava da se najbolja cena dobija ako se karta rezerviše četiri do šest meseci ranije.
"Međutim, nekada se dešava da i samo nekoliko dana pre poletanja cene nekih karata i dalje budu veoma niske jer je interesovanje putnika za taj let bilo slabo“, objašnjava Vranješević i dodaje da što je bliži datum leta to se lou kost kompanije sa cenom karata izjednačavaju sa 'redovnim' avio kompanijama."
Šta još treba da znamo u vezi sa niskotarifnim letovima?
"Putnici su navikli na pun servis 'redovnih' avio kompanija i treba da znaju da kod lou kosta toga nema. Dodatno se plaćaju sledeće usluge: prtljag, piće i hrana u avionu. Ceo proces prodaje karata se obavlja preko interneta, a plaćanje karticom košta dodatnih 15 evra. Većina nudi povoljnije uslove za decu, kao i za putnike koji često lete“, objašnjava Vranješević.
Da li je ovakav vid prevoza bezbedan?
"Naravno, to su sve dobri i novi avioni, ali ako se slučajno desi da neki zbog tehničkog kvara ’ispadne’ iz saobraćaja, lou kost kompanije uglavnom ne mogu odmah da nabave drugi, ili da preusmere putnike na druge letove. Zato su niskotarifni letovi namenjeni pretežno putnicima koji nisu u trci sa vremenom i mogu sebi da dozvole ’luksuz’ da kasne na određeno odredište. Takva pojava nije uobičajena ali se dešava, a posledice procenite sami.“
Niskotarifne kompanije koje posluju u Srbiji su: Fly Niki; Germanwings; Norwegian Air Shuttle;Wizz Air; Spanair.
(MONDO)
Haos na kraju i poraz Crvene zvezde: Teo promašio za produžetak, sudije u prvom planu!
Partizan želi da prekine crni niz: Istorijski susret slavnih trenera, ne zna se kome je pobeda potrebnija
Ognjen Dobrić nestao iz ekipe Zvezde: Janis Sferopulos ne računa na "vojnika" crveno-belih
Predrag Mijatović podigao ton: Kakve veze ima Vučić s krizom u Partizanu?!
Ogromna greška sudija na štetu Crvene zvezde: Najbitniji poeni na meču nije trebalo da važe!