Organizacija "Evropa Nostra Srbija" u saradnji sa novosadskim uduženjem građana "Suburbium" pripremila je akciju "Skrivena blaga Donjeg grada Petrovaradina", koja će biti sprovedena za vreme trajanja Exita, najavila je Turistička ogranizacija Srbije.
Posetioci će dobijati 3D mapu Gradića sa naznačenih 15 lokacija i nagradni upitnik sa 15 pitanja koja se odnose na date lokacije. Akcija je osmišljena tako da posetioce odvede na putovanje kroz kulturna i prirodna bogatsva Donjeg grada Petrovaradina, popularnog Gradića, i upozna ih sa istorijom i namenom 15 raznolikih lokacija tog dela grada.
Cilj ove akcije je da podstakne posetioce Festivala da dodatno upoznaju Petrovaradin i Novi Sad i dođu u bliži kontakt sa kulturom zemlje koju posećuju, kao i da upoznaju njeno pokretno i nepokretno nasleđe.
Na svakoj od lokacija nalaziće se info panel, sa osnovnim informacijama u vezi sa tim mestom, na kome će posetioci moći da otkriju odgovore na pitanja. Krajnja tačka rute je kancelarija Suburbiuma, Štrosmajerova 5, u kojoj će učesnici davati popunjene upitnike od 15 -24 sati svakog dana, i dobiti šansu da osvoje jednu od 30 autentičnih nagrada.
Mape će biti dostupne u kancelariji Suburbiuma, info pultovima Exita i Turističke organizacije Novog Sada, na sajtu "Evropa Nostra Srbije" i Suburbium-a, a svakodnevno će se deliti i u kampu, centru grada i na ulasku u Petrovaradin.
Akciju su finansirali Fondacija "The State of Exit" i Razvojna banka Vojvodine u okviru konkursa “Deset super ideja za turizam u Novom Sadu”.
(Tanjug)
Cilj ove akcije je da podstakne posetioce Festivala da dodatno upoznaju Petrovaradin i Novi Sad i dođu u bliži kontakt sa kulturom zemlje koju posećuju, kao i da upoznaju njeno pokretno i nepokretno nasleđe.
Na svakoj od lokacija nalaziće se info panel, sa osnovnim informacijama u vezi sa tim mestom, na kome će posetioci moći da otkriju odgovore na pitanja. Krajnja tačka rute je kancelarija Suburbiuma, Štrosmajerova 5, u kojoj će učesnici davati popunjene upitnike od 15 -24 sati svakog dana, i dobiti šansu da osvoje jednu od 30 autentičnih nagrada.
Mape će biti dostupne u kancelariji Suburbiuma, info pultovima Exita i Turističke organizacije Novog Sada, na sajtu "Evropa Nostra Srbije" i Suburbium-a, a svakodnevno će se deliti i u kampu, centru grada i na ulasku u Petrovaradin.
Akciju su finansirali Fondacija "The State of Exit" i Razvojna banka Vojvodine u okviru konkursa “Deset super ideja za turizam u Novom Sadu”.
(Tanjug)