
Posetioci će dobijati 3D mapu Gradića sa naznačenih 15 lokacija i nagradni upitnik sa 15 pitanja koja se odnose na date lokacije. Akcija je osmišljena tako da posetioce odvede na putovanje kroz kulturna i prirodna bogatsva Donjeg grada Petrovaradina, popularnog Gradića, i upozna ih sa istorijom i namenom 15 raznolikih lokacija tog dela grada.
Cilj ove akcije je da podstakne posetioce Festivala da dodatno upoznaju Petrovaradin i Novi Sad i dođu u bliži kontakt sa kulturom zemlje koju posećuju, kao i da upoznaju njeno pokretno i nepokretno nasleđe.
Na svakoj od lokacija nalaziće se info panel, sa osnovnim informacijama u vezi sa tim mestom, na kome će posetioci moći da otkriju odgovore na pitanja. Krajnja tačka rute je kancelarija Suburbiuma, Štrosmajerova 5, u kojoj će učesnici davati popunjene upitnike od 15 -24 sati svakog dana, i dobiti šansu da osvoje jednu od 30 autentičnih nagrada.
Mape će biti dostupne u kancelariji Suburbiuma, info pultovima Exita i Turističke organizacije Novog Sada, na sajtu "Evropa Nostra Srbije" i Suburbium-a, a svakodnevno će se deliti i u kampu, centru grada i na ulasku u Petrovaradin.
Akciju su finansirali Fondacija "The State of Exit" i Razvojna banka Vojvodine u okviru konkursa “Deset super ideja za turizam u Novom Sadu”.
(Tanjug)
Cilj ove akcije je da podstakne posetioce Festivala da dodatno upoznaju Petrovaradin i Novi Sad i dođu u bliži kontakt sa kulturom zemlje koju posećuju, kao i da upoznaju njeno pokretno i nepokretno nasleđe.
Na svakoj od lokacija nalaziće se info panel, sa osnovnim informacijama u vezi sa tim mestom, na kome će posetioci moći da otkriju odgovore na pitanja. Krajnja tačka rute je kancelarija Suburbiuma, Štrosmajerova 5, u kojoj će učesnici davati popunjene upitnike od 15 -24 sati svakog dana, i dobiti šansu da osvoje jednu od 30 autentičnih nagrada.
Mape će biti dostupne u kancelariji Suburbiuma, info pultovima Exita i Turističke organizacije Novog Sada, na sajtu "Evropa Nostra Srbije" i Suburbium-a, a svakodnevno će se deliti i u kampu, centru grada i na ulasku u Petrovaradin.
Akciju su finansirali Fondacija "The State of Exit" i Razvojna banka Vojvodine u okviru konkursa “Deset super ideja za turizam u Novom Sadu”.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.