Broj reklamacija putnika se izražava u promilima, ističu u toj asocijaciji, uz objašnjenje da je to potvrda visokog kvaliteta i profesionalnog odnosa agencija članica "Jute". Uobičajeni evropski prosek prigovora iznosi od tri do pet odsto.

Najčešći prigovori srpskih turista su se odnosili na neodgovarajući smeštaj i neodgovarajuću promenu smeštajnog objekta, lošu ishranu, kao i nedostupnost predstavnika agencije.

Putnici su se žalili i na to što prilikom zaključenja ugovora o putovanju nisu bili dovoljno informisani, kao i da su obaveštenja subagenata bila neodgovarajuća.

Kako je precizirano, 10 od ukupno 19 prigovora se odnosilo na smeštaj, tri na prevoz, dva na otkaz putnika, po jedan na prljavu plažu, prljav bazen i usluge vodiča, kao i jedan koji je bio vezan za skidanje sa liste putnika.

Od pet podnetih tužbi, četiri su se odnosile na neodgovarajući smeštaj, a jedna na otkaz aranžmana putnika.

Arbitražno veće je dva predmeta delimično usvojilo, dva su odbačena i za jedan je postignuto poravnjanje.

U čitavoj prošloj godini u "Jutu" je pristiglo 57 prigovora nezadovoljnih putnika.

(Tanjug)