Beogradski sajam dodelio je danas nagrade u osam kategorija najboljim učesnicima 34. Međunarodnog sajma turizma.
U kategoriji "Zdravstevni turizam sa pratećim programima" nagradu je dobila Specijalna bolnica "Merkur" u Vranjčkoj banji.
Hotel "Astorija" osvojio je nagradu u kategoriji "Hotelijerstvo", a "Zornića kuća" iz Srbije ponela je nagradu u kategoriji "Etno i eko turizam".
Prema mišljenju žirija, koji su ove godine činili studenti Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu i Fakulteta za turistički i hotelijerski menadžment Univerziteta Singidunum, u kategoriji "Hotelska oprema" nagradu je osvojio "Cool coffee bar".
Kada je reč o domaćoj destinaciji, nagradu je osvojila Turisticka organizacija Čačka, a prema rečima direktora Miodraga Stevanića iza nagrade stoje tri godine napornog rada na promociji grada Čačka i Ovčarsko-kablarske klisure.
U kategoriji "Najbolji turoperator - turistička agencija" pobedu je odneo "Kon tiki travel".
Prema rečima direktora te agencije Zorana Arsenića, nagrada je potvrda činjenice da ljudi i dalje veruju u tu agenciju.
"Nagrada je dobar osnov da i dalje radimo na kvalitetu, sigurnosti i pouzdanosti, u želji da se izađe u susret svim putnicima i njihovom avanturističkom duhu", rekao je Arsenić.
Beogradski sajam turizma počeo je 23. februara, a završava se sutra. Posetiocima se predstavlja 1.000 izlagača iz 46 zemalja, među kojima su prvi put Nemačka, Češka i Izrael.
(Tanjug)