Evo kako bi trebalo da se ponašate kada odsedate u hotelu.

Ne vičite na osoblje
Nikada to nemojte činiti. Sve što želite da zatražite ili napomenete, možete uraditi tiho i pristojno. U suprotnom, nemojte da se nadate usluzi na visokom nivou.

Sačuvajte broj sobe za sebe
Ne govorite nepoznatim ljudima u kojoj ste sobi odseli. Ukoliko bez rezerve otkrivate broj sobe, možete prizvati neželjene goste.

Ne iznosite ključ od sobe van hotela.
Ovo pravilo može se vezati uz prethodno. Ne želite da vam nepoznate osobe ulaze u sobu. Ukoliko izgubite ključ, možete biti u situaciji da vas neko pokrade, ili da morate da isplatite štetu hotelu.

Ako nekoga "privedete" u hotel, morate ga prijaviti
Nemojte da se iznenadite ako vam na recepciji zatraže dokumenta osobe koju se doveli da sa vama provede određeno vreme u hotelskoj sobi. Svi koji borave u hotelu moraju biti legitimisani i prijavljeni, pa budite ljubazni i obavite to na vreme.

Takođe, nemojte pustiti u sobu nikoga od osoblja, dok se ne uverite da je zaista zaposleno lice u hotelu.

Ne okrivljujte zaposlene u hotelu ako vam nešto nestane iz sobe
Gosti često sumnjaju na sobarice ili druge zaposlene u hotelu kada im nešto od stvari nestane iz sobe. Ipak, ispostavi se da je oko devedeset posto prijavljenih krađa, čista greška. Gosti uglavnom pronađu izgubljenu stvar negde u sobi, ili van hotela.

Ako uočite da vam nešto nedostaje, najpre dobro pretražite svaki kutak, pa tek onda potražite pomoć hotelskih radnika. Uprava hotela će rado pozvati policiju i pomoći pri pronalaženju nestalih stvari.

Ne budite bahati kada koristite rum servis
Ne poručujte da vam donesu hranu u sobu, ukoliko primetite da su stranice menija prljave i pocepane. Izbegavajte da poručujete hranu koja nije u ponudi. Bez obzira što obožavate da jedete ono što nije previđeno u meniju, to nije znak da možete da postavljate razmažene zahteve.

Ako ste odseli u hotelu tokom letnjih meseci, ne naručujte jela koja u nazivu imaju reč "zimsko", jer u tom slučaju ime dovoljno govori i željeno jelo najverovatnije nećete moći da dobijete. Radije zatražite od hotelskog osoblja da vam preporuči neki sezonski specijalitet.

Ne skidajte šminku hotelskim peškirima
To je stvarno užasna navika. Baš kao i glacanje cipela tim peškirima. Fleke od šminke ili kreme za obuću često ne mogu da se skinu ni nakon iskuvavanja veša, pa ostaju fleke i peškiri više nisu za upotrebu.

Ponesite sopstveni peškirić za lice, ako vam često ostaju tragovi šminke nakon umivanja, ili upotrebite papirni ubrus za brisanje lica.

Ne bacajte u smeće ono što biste da sakrijete od hotelskog osoblja
Kanta za smeće u hotelskoj sobi može da bude verni pokazatelj vaših navika. Sve što želite da prođe neopaženo bacajte upakovano tako da se ne primećuje. Adekvatno "maskirajte" insulinske iglice, upotrebljene kondome, higijenske uloške i slično.

Poštujte vreme odjavljivanja iz hotela
Ne zloupotrebljavajte ljubaznost hotelskog osoblja zadržavanjem sobe nakon vremena koje je predviđeno za napuštanje sobe. Ako iz bilo kojih razloga ne možete da napustite sobu na vreme, ili planirate da se odjavite u toku noći, obavestite hotelsko osoblje o tome i dogovorite vreme odlaska.

Ne ostavljajte prtljag "izvan oka" u holu hotela
Nadamo se da se niste "opekli", pa shvatili zašto je bolje da pripazite na kofere dok čekate ključ od sobe. Nosite prtljag uvek sa sobom, čak i ako odlazite u hotelski bar, ili toalet, pre nego što se smestite u sobu. Veštih lopova uvek ima kad ih najmanje očekujete, pa budite na oprezu.

Ne stidite se da tražite da vam pošalju zaboravljeno
Ako nešto zaboravite, pozovite hotel i zamolite da vam to pošalju, bez obzira da li je reč o seksi igračkama za parove, omiljenom paru čarapa ili dečijem ćebencetu.

(MONDO)