Jesen je pravo vreme za obilazak evropskih prestonica, a agencije već nude i aranžmane za predstojeću zimsku sezonu i doček Nove godine.
Turističke agencije u Srbiji su imale više nego uspešnu letnju sezonu, uglavnom su svi aranžmani bili prodati, a mnoge su, u odnosu na prošlu godinu, zabeležile značajan porast broja turista. Uveliko je počelo pripremanje i bukiranje aranžmana za predstojeću zimsku sezonu i doček Nove godine.
Predstavnica za odnose sa javnošću agencije "Filip travel" Nevena Stefanović je kazala da je broj turista na nekim destinacijama, kao što su Sicilija i Majorka, povećan i do 40 odsto.
Interesovanje za destinacije u Grčkoj, kao što su Krit i Rodos je povećano za nekih 20 do 30 odsto, kazala je Stefanovićeva, dodavši da su svi kapaciteti na tim ostrvima bili popunjeni. Domaći turisti su se u nešto većem broju opredeljivali i za kontinentialni deo Grčke.
Stefanovićeva je kazala da su u ovom trenutku aktuelna jesenja putovanja u evropske metropole avionom i autobusom, ali je uveliko počelo bukiranje zimske sezone.
''Naši klijenti, kao i svake godine, najpre su počeli da traže Kopaonik i Bugarsku, a sada raste interesovanje i za ski pakete Austrije, Italije i Francuske'', kazala je ona.
Stefanovićeva je dodala i da će cene "Filip travela" ostati na prošlogodišnjem nivou i da, za sada, nema nekih većih poskupljenja.
Komercijalista u turističkoj agenciji "Odeon travel" Ljubica Todorović je kazala da još uvek nisu radili konačnu statistiku jer letnju sezonu nisu ''zatvorili'', ali da je primetan drastičan skok broja turista koji su putovali u Grčku, Tursku i posebno iznenađujuće, kako je istakla, je interesovanje za novu destinaciju Maltu.
Todorovićeva je kazala da je veliko interesavanje bilo i za Egipat, s obzirom da agencija tu destinaciju nije radila prošle godine.
"Turisti su ove godine počeli ranije da bukiraju i uplaćuju aranžmane što im je obezbedilo popuste", navela je Todorovićeva ocenivši da je i ta činjenica doprinela povećanju broja turista.
Ona je rekla da su u okviru tekuće ponude u "Odeon travelu" pripremili popuste i do 25 odsto na rane uplate za ski destinacije u Bugarskoj, Sloveniji, Austriji,ali i za Kopaonik.
Komercijalni direktor agencije "Big Blu" Boban Šćepanović je kazao da je u odnosu na 2011. broj turista bio na goto istom nivou, ali da je finansijki godina bila nepovoljnija zbog manjih marži.
"Ne kažem da su cene aražmana bile niže, nego da je prosto naša zarada bila svesno smanjena, da bismo zadržali broj putnika", objasnio je Šćepanović. Što se tiče interesovanja, ono je već godinama unazad najveće za Antalijsku regiju Turske, a ta cifra se polako dostiže i na Grčkim destinacijama, posebno u severnom delu, naveo je Šćepanović.
"Uglavnom smo prodavali olinkluziv aranžmane, ali to nema veze preterano sa cenom, jer ako se neko opredeli za polupansion uglavnom ima dodatne troškove, pa kada se sve sabere dođe na isto", objasnio je on.
Šćepanović je dodao da su u "Big Blu" sada aktuelna putovanja u evropske gradove, a da će uskoro izaći i paketi sa aranžmanima za predstojeću zimsku sezonu i Novu godinu.
(Tanjug)
Predstavnica za odnose sa javnošću agencije "Filip travel" Nevena Stefanović je kazala da je broj turista na nekim destinacijama, kao što su Sicilija i Majorka, povećan i do 40 odsto.
Interesovanje za destinacije u Grčkoj, kao što su Krit i Rodos je povećano za nekih 20 do 30 odsto, kazala je Stefanovićeva, dodavši da su svi kapaciteti na tim ostrvima bili popunjeni. Domaći turisti su se u nešto većem broju opredeljivali i za kontinentialni deo Grčke.
Stefanovićeva je kazala da su u ovom trenutku aktuelna jesenja putovanja u evropske metropole avionom i autobusom, ali je uveliko počelo bukiranje zimske sezone.
''Naši klijenti, kao i svake godine, najpre su počeli da traže Kopaonik i Bugarsku, a sada raste interesovanje i za ski pakete Austrije, Italije i Francuske'', kazala je ona.
Stefanovićeva je dodala i da će cene "Filip travela" ostati na prošlogodišnjem nivou i da, za sada, nema nekih većih poskupljenja.
Komercijalista u turističkoj agenciji "Odeon travel" Ljubica Todorović je kazala da još uvek nisu radili konačnu statistiku jer letnju sezonu nisu ''zatvorili'', ali da je primetan drastičan skok broja turista koji su putovali u Grčku, Tursku i posebno iznenađujuće, kako je istakla, je interesovanje za novu destinaciju Maltu.
Todorovićeva je kazala da je veliko interesavanje bilo i za Egipat, s obzirom da agencija tu destinaciju nije radila prošle godine.
"Turisti su ove godine počeli ranije da bukiraju i uplaćuju aranžmane što im je obezbedilo popuste", navela je Todorovićeva ocenivši da je i ta činjenica doprinela povećanju broja turista.
Ona je rekla da su u okviru tekuće ponude u "Odeon travelu" pripremili popuste i do 25 odsto na rane uplate za ski destinacije u Bugarskoj, Sloveniji, Austriji,ali i za Kopaonik.
Komercijalni direktor agencije "Big Blu" Boban Šćepanović je kazao da je u odnosu na 2011. broj turista bio na goto istom nivou, ali da je finansijki godina bila nepovoljnija zbog manjih marži.
"Ne kažem da su cene aražmana bile niže, nego da je prosto naša zarada bila svesno smanjena, da bismo zadržali broj putnika", objasnio je Šćepanović. Što se tiče interesovanja, ono je već godinama unazad najveće za Antalijsku regiju Turske, a ta cifra se polako dostiže i na Grčkim destinacijama, posebno u severnom delu, naveo je Šćepanović.
"Uglavnom smo prodavali olinkluziv aranžmane, ali to nema veze preterano sa cenom, jer ako se neko opredeli za polupansion uglavnom ima dodatne troškove, pa kada se sve sabere dođe na isto", objasnio je on.
Šćepanović je dodao da su u "Big Blu" sada aktuelna putovanja u evropske gradove, a da će uskoro izaći i paketi sa aranžmanima za predstojeću zimsku sezonu i Novu godinu.
(Tanjug)